مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

ولایت‌فقیه محور وحدت است/خدمتگزاری به مردم بزرگ‌ترین افتخار سردار شهید فیض بود

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مردم گفت: امروز نیاز جامعه ما وحدت است و ما باید با انسجام و تبعیت از ولایت به‌عنوان محور وحدت به حرکت خود ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۰۳۳۲۵۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سردار حاج حسین دقیقی در مراسم چهلمین روز شهادت پاسدار رشید اسلام، جانباز شهید حاج سید حسین فیض اردکانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و علماء با اشاره به نقش مردم شهرستان اردکان در پشتیبانی از اسلام و انقلاب گفت: منطقه کویر مرکزی ایران مانند نگین‌های نورانی در کشور می‌درخشد.
وی افزود: این شهر‌ها دژ‌های محکم انقلاب هستند و مردم، پایگاه اصلی انقلاب هستند و علما پشتوانه معنوی نیرو‌های جوان برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. حضور علمای این دیدار مانند آیت‌الله صدوقی و آیت‌الله خاتمی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نشان از نقش تعیین‌کنندهآن‌ها در بسیج کنندگی مردم است.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به جوانان گفت: ما باید قدر شهدا و خانواده‌های معظم شهدا را بدانیم. گنجینه ایثار و شهادت اردکان یک کار دل و عشق است که به‌عنوان یک ستاره نورانی بر روی زمین می‌درخشد. حتماً این گنجینه را ببینید.
وی با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار فیض اظهار داشت: این حضور و ابراز ارادت نشان‌دهنده وجود یک پایگاه معنوی در قلوب مردم است که خنثی‌کننده همه توطئه‌ها نسبت به اسلام و انقلاب است. بخش اعظمی از امنیتی که امروز به لطف خداوند در ایران حاکم است به خاطر حضور مردم در همه صحنه‌هاست. همه ما و مسئولین باید قدر این مردم را بدانیم.
سردار دقیقی گفت: شهید فیض تا آخرین روز‌های زندگی خود بدون در نظر گرفتن جریانات سیاسی به دنبال رفع گرفتاری از مردم به‌ویژهخانواده‌های شهدا و ایثارگران بود. همه ما باید برای خدمت به مردم دست‌به‌دست یکدیگر بدهیم. خدمتگزاری به مردم بزرگ‌ترین افتخار شهید فیض بود. شهدا با خون خود ایران را بیمه کردند. امروز کسی جرأت نمی‌کند که به کشور ما نگاه چپ داشته باشد.
وی افزود: اصلاً گزینه نظامی برعلیه ایران مطرح نیست. امروز دشمن از طریق اقتصادی به جنگ ایران آمده است و جنگ امروز از جنگ دیروز سخت‌تر است. در جنگ دیروز اگر کسی شهید می‌شدچهره‌اش تابناک بود، ولی در جنگ فرهنگی امروز اگر کسی شکست بخورد به بدترین شکل هضم می‌شود. دشمن در جنگ اقتصادی بر گلوی مردم فشار می‌آورد تا مردم از اسلام، قرآن، روحانیت و اهل‌بیت ببرند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اظهار داشت: دشمن در حال تفرقه‌افکنی در بین مردم و اقوام مختلف ایرانی است. همان‌گونه که در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس باهم متحد بودیم امروز هم نیاز جامعه ما وحدت است و ما باید با انسجام و با تبعیت از ولایت به‌عنوان محور وحدت به حرکت خود ادامه دهیم. ما امروز همچنان بااقتدار و محکم پای ولایت، استقلال کشور و اطاعت از اهل‌بیت عصمت و طهارت ایستاده‌ایم. در موضوع اقتصادی هم باید صبر داشته باشیم و استقامت کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار