برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کردستان از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۲۳۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اصغر عبدی‌فر با یادآوری برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دی‌ماه سال گذشته و استقبال خوب خبرنگاران و رسانه‌ها از این جشنواره، اظهار داشت: امسال جشنواره چهارم به همت بسیج رسانه شهرستان سنندج و با حمایت بسیج رسانه استان و نیز مشارکت تعدادی از ادارات و نهاد‌ها برگزار خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کردستان افزود: تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، کاریکاتور و عکس از بخش‌های مهم جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان است.

به گفته وی، کمک به پیشبرد تحقق اهداف انقلاب اسلامی، عمق‌بخشی رسانه‌ای و شناسایی رسانه‌های فعال، جریان‌سازی رسانه‌ای در خصوص اقدامات و عملکرد نظام اسلامی در استان، کمک به ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای و تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره رسانه‌ای است.


عبدی‌فر اذعان داشت: به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا و همچنین به نفر اول تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

به گفته این مسوول، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، تهدیدات و فرصت‌های مرز، نقش امنیت پایدار در توسعه و توسعه در امنیت پایدار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت (کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان) و حمایت از کالای ایرانی از محور‌های جشنواره چهارم رسانه‌ای ابوذر در کردستان است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار تولیدی خود در بازه زمانی اول آذرماه سال ۹۶ تا پایان آبان ماه سال جاری را به دبیرخانه جشنواره به آدرس، سنندج خیابان جام‌جم روبروی اداره کار، جنب ام‌آرآی شهید قاضی دفتر روزنامه جوان و یا از طریق پیام‌رسان‌های «سروش» و «بله» به شماره ۰۹۳۹۳۷۳۰۹۶۰ ارسال نمایند.

عبدی‌فر خاطرنشان کرد: هر نفر می‌تواند در دو بخش جشنواره شرکت نماید ضمن اینکه محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد.

وی در پایان گفت: جدای از اینکه در اختتامیه جشنواره برترین‌ها مورد تجلیل قرار می‌گیرد، آثار برتر نیز برای شرکت در جشنواره کشوری ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات