مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از سرمایه‌گذاری اوقاف در طرح‌های پژوهشی مرتبط با موقوفات خبر داد و گفت: در این راستا از طرح‌هایی که در راستای معضلات سازمان بوده و یا موضوعات راهبردی برای ترویج سنت حسنه وقف داشته باشد؛ حمایت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۲۲۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر جنتی اظهار کرد: اداره کل اوقاف استان زنجان به منظور ترویج سنت حسنه وقف در جامعه؛ موضوع پژوهش را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه نخستین گام اوقاف در حوزه پژوهش حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در این بخش است؛ تصریح کرد: به همین منظور طبق اعلام سازمان اوقاف در حوزه‌های حوزه فرهنگی-اجتماعی؛ حوزه اقتصادی؛ حوزه حقوقی؛ حوزه تحقیق و حوزه مدیریتی و اداری و مالی در قالب ۵۰ عنوان از پایان‌نامه‌های مرتبط حمایت می‌شود.
وی ادامه داد: در همین راستا پایان‌نامه‌هایی که با اهداف، ماموریت‌ها و سیاست‌های سازمان و با هدف رفع مسائل سازمان اوقاف باشد؛ در اولویت حمایت خواهد بود.
جنتی با اشاره به اینکه به منظور انجام تحقیقات در حوزه‌های مختلف نیز سازمان اوقاف؛ زمینی در اختیار محققان قرار می‌دهد تا نسبت به پژوهش در این باره اقدام کنند؛ افزود: البته در زمینه سرمایه‌گذاری در همین بخش نیز اوقاف آمادگی دارد تا با تهیه زمین نسبت به حمایت از محققان اقدام کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته نیز از تعداد پایان‌نامه‌های دانشجویی که مرتبط با حوزه اوقاف و موقوفات بود؛ حمایت شد، اضافه کرد: امسال نیز طبق تفاهم‌نامه منعقده با بنیاد نخبگان از چندین پایان‌نامه دانشجویی حمایت شده است.

 

ارسال نظرات