نقش اهل بیت درشکل گیری فرهنگ وتمدن اسلامی

حجت الاسلام منتشلومسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجلسه اخلاق پرسنل نیروی انتظامی شهرستان ضمن برشمردن فضیلت‌های اهل بیت گفت:نقش اهل بیت درشکل گیری فرهنگ وتمدن اسلامی بی بدیل است
کد خبر: ۹۰۳۳۲۱۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴


به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجلسه اخلاق پرسنل نیروی انتظامی شهرستان ضمن برشمردن فضیلت‌های اهل بیت گفت:نقش اهل بیت درشکل گیری فرهنگ وتمدن اسلامی بی بدیل است.

وی درادامه افزود:تداوم بخش توسعه فرهنگ وتمدن اسلامی اهل بیت بودند که این نقش را در زمان صادقین (ع) و امام ضا (ع) برجسته‌تر از دوران دیگر ائمه می‌بینیم. در ادامه مسیر نیز پیروان ایشان بر این امر اهمام گماشته و در راه بسط و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی نقش به سزاوبی بدیلی ایفا نمودند که در ادامه تلاش‌ها و مجاهدت‌های ائمه اهل بیت (ع) بوده است.

منتشلوتاکیدکرد:بایددیدچه شده که اکنون مسلمین و امت‌های اسلامی با برخورداری از دینی جامع و متکامل، این چنین در ضعف و فرودستی به سر می‌برندوقطعاتسامح مسلمانان در ثبت و ضبط دستاورد‌های علمی و فرهنگی خود، سرخوردگی و خود باختگی متفکران اسلامی در برابر اندیشه‌های نوگرایانه غرب ازمصادیق ظلم عظیمی است که برحق اسلام ومسلمین رفته است.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد:به طورشاخص دوران امام صادق (ع) رامیتوان با توجه به وجود مسائل انحرافی و عقیدتی به عنوان یک دوره‌ای که در پیشرفت فرهنگ اسلامی نقش به سزایی داشته است برشماریم.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات