خبرهای داغ:
ياسر متانت
خطیب جمعه گلشهر در اعتراض به جشنواره ضدارزشي شهرداري
خطیب جمعه این هفته شهر گلشهر  در اعتراض به جشنواره ضد ارزشي شهرداري گلپايگان تأکید کرد: زنان ومردان غیور ومتدین، انتظار برخورد مناسب با این منکرات برنامه ریزی شده در شهرستان را دارند.
کد خبر: ۹۰۳۳۲۱۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی شیخ علی خطیب موقت جمعه این هفته شهر گلشهر با  توصيه به تقواي الهي ،تقوا را زمينه ساز فلاح و رستگاري دانست  و ريشه بسياري از خطا ها و لغزش ها را بي تقوايي خواند.وي با اشاره به اينكه براساس كلام معصومين عالم محضر خداست بايستي در اين محضر از گناه پرهيز شود.

 حجت الاسلام شيخ علي در خطبه دوم به مناسبت  ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها از خدمات شهرداران ودهیاران در راستای عمران و آبادانی شهر و روستا تشکر كرد .وي در ادامه با اشاره به جشن روز شهرداری با عنوان«نشاط شهر من گلپايگان» با اظهار تأسف از برگزاری سریالی این گونه جلسات گفت : این جلسات موجب حرمت شکنی در اين شهر عالم خیز و شهید پرور می شود و عده ای  فراموش نکنند اینجا گلپایگان است، دیار عالمانی بزرگ و زادگاه شهدای والا مقام .

خطيب موقت جمعه گلشهر در ادامه تصريح كرد: مردم مؤمن و متدین شهرستان اجازه نخواهند داد هر روز به بهانه ای بساط رقص و پایکوبی و حرمت شکنی به پا شود.

 حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی ضمن تشكراز مواضع انقلابی، صریح و دلسوزانه آیت‌الله طهماسبی امام جمعه گلپایگان در برخورد با منکرات در شهرستان،تأکید کرد: حمایت خود را از مواضع ارزشی این بزرگوار اعلام می نمایم و براستي زنان و مردان غیور ومتدین شهرستان،انتظار برخورد مناسب با این منکرات برنامه ریزی شده را دارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار