خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین اذعان کرد:
اسماعیلی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه کتابخانه هلال احمر از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ شب آماده ارائه خدمات به بانوان می باشد
کد خبر: ۹۰۳۳۱۸۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص کتابخانه بانوان افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه کتابخانه هلال احمر از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ شب آماده ارائه خدمات به بانوان می باشد.

وی گفت: این کتابخانه مجهز به اتاق استراحت، بوفه، نگهبانی و سایر موارد خدماتی است و ثبت نام آن رایگان می باشد و بانوان در محیطی کاملا امن و مطمئن می توانند به مطالعه پرداخته و تمام روز خود را در فضایی آرام و مجهز به امکانات مختلف سپری کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین عنوان کرد: اوایل شروع به کار این کتابخانه، تعداد اعضا ۷۰ نفر بود و امروز این تعداد به هزار و ۴۰۰ نفر رسیده و مورد استقبال گسترده خانواده ها واقع شده چرا که محلی امن برای دانش افزایی فرزندان آنها می باشد.

اسماعیلی همچنین با اشاره به بخش مرجع کتابخانه امام خمینی اظهار کرد: در این کتابخانه بخش مرجعی راه اندازی شده که مخصوص پژوهشگران و دانشجویان دکتری می باشد و کتاب های مرجع در رشته های مختلف در آن وجود دارد و گروه هدف می توانند از آن استفاده نمایند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها