خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: از جمله برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرای مراسم 22شب با شهدا در پایگاه های مقاومت بسیج در نیم بلوک است.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۸۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه خضری دشت بیاض در جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و کنگره 2هزارشهید استان با بیان اینکه نتیجه 40سال خدمت باید برای مردم بازگو و تبیین می شود گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی شبانه روز در حال کار و تلاش هستند لذا باید نتیجه این تلاش ها در ایام مختلف برای مردم انعکاس یابد تا در جریان امور فعالیت ها قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین"یعقوبی" افزود: اقتدار و ثبات نظام جمهوری اسلامی را باید برای تمام اقشار بیان کرد در غیر این حالت دین خود را به مجموعه نظام ادا نکرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های برنامه های امسال نیز در مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نمایش اقتدار و امید به آینده انقلاب و نظام باشد زیرا دشمنان خارجی درصدد ناامید کردن مردم به اشکال مختلف هستند بنابراین باید در بیان خدمات ارزشمند نظام همت مضاعف داشته باشیم.

وی از برگزاری 22شب با شهدا درهر پایگاههای بسیج دربخش نیم بلوک خبر داد وگفت: تشکیل شورای اداری ، مستندسازی، ارائه خدات طرح ها برای فعالیت رایگان، افتتاح پروژه، برگزاری یادواره شهید آبروی محله، دلنوشته، معرفی کتابهای شعرای بخش، ختم قرانی برای شهدا، اجرای کلیپ صوتی وتصویری از برنامه هایی است که در این دو مراسم اجرایی خواهدشد.

"خسروی"بخشدار نیم بلوک هم با بیان اینکه چهل سال ازعمر با برکت انقلاب اسلامی میگذرد ومسئولین از آرمانهای انقلاب فاصله زیادی گرفته اند گفت: به پیروزی انقلاب اسلامی خدمات زیادی برای مردم ارائه شده است وباید این خدمات در هر برهه زمانی برای مردم تبیین شود ومسئولین هم خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: خوشبختانه به روستاهای بخش نیم بلوک در دولت تدبیر وامید 90درصد گازرسانی ، آبرسانی ، برق رسانی، آسفالت شهرها و روستاها و.... شده است که خود جای امیدواری دارد.

وی هم چنین از4 یادواره شهدا در شهرها و روستاهای بخش نیم بلوک از جمله امام زاده خشکان، امام زاده عبدالله کارشک، خضری دشت بیاض ونیم بلوک خبر داد.

فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض از غرفه نمایشگاه به مدت یک ماه در ورودی خضری دشت بیاض بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد وگفت: اسم گذاشتن برای کنگره شهدا دربخش ، دعوت از سخنران، طرح یادیاران بسیجی های قدیمی ورزمندگان، جشن تولدشهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای تیزر و تهیه بروشور، یادواره شهدا اصناف و رانندگان از برنامه های این نهاد برای این دو ایام خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها