خبرهای داغ:
بی نیاز عنوان کرد: این نمایشگاه موجب هم افزایی، تعامل و ارتباط نزدیکتر مدیران این مدارس و آموزشگاه ها بایکدیگر شده و فرصت های مناسبی را برای افزایش توان آموزشی این فضاها ایجاد می کند.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۸۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

سید حسین بی نیاز مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: اولین نمایشگاه توانمندیهای مدارس غیر دولتی و آموزشگاه های علمی آزاد با ۵۲ غرفه در فضایی به وسعت متر مربع در حیاط دولتخانه صفوی برگزار شد.

وی گفت: این رویداد فرهنگی، برای نخستین بار و به همت روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش با مشارکت بخش خصوص برگزار شد که در نوع خود، بسیار پرمحتوا و موثر بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به وجود تعداد زیادی از مدارس غیر دولتی و آموزشگاه های علمی آزاد در سطح استان، برپایی این قبیل نمایشگاه ها، موجب آشنایی خانواده های دغدغه مند با فضاهای آموزشی و ظرفیت ها و طرح های آنها جهت آموزش دانش آموزان می شود.

بی نیاز عنوان کرد: همچنین این نمایشگاه موجب هم افزایی، تعامل و ارتباط نزدیکتر مدیران این مدارس و آموزشگاه ها بایکدیگر شده و فرصت های مناسبی را برای افزایش توان آموزشی این فضاها ایجاد می کند.

وی با اشاره به عرضه برخی توانمندیهای این آموزشگاه ها و مدارس در نمایشگاه افزود: ارائه عملکرد توانمندیهای دانش آموزان در این نمایشگاه، موجب دلگرمی و حس رقابت مثبت بین دانش آموزان شده و انگیزه نشاط را در آنان دوچندان می کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان ضمن اشاره به فضای شاد نمایشگاه گفت: محیط شاد نمایشگاه، موجب نشاط و شادی و حس همدلی بین کودکان و بازدیدکنندگان شده و این همان چیزی است که جامعه امروز برای رسیدن به آموزش پویا و جامعه سالم به آن نیازمند است.
1010./ت40/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها