خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین از شرکت ۴۰۰ نفر از دانشجویان استان قزوین در دهمین دوره طرح ولایت استانی خبر داد و گفت: این دوره در دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین، علوم پزشکی، آزاد اسلامی و پیام نور قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۶۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری دهمین دوره طرح ولایت استانی و بیست‌وسومین دوره کشوری در سطح ۴ دانشگاه استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح دانشجویی از ۲۳ تا ۳۰ تیرماه به‌صورت متمرکز دانشگاهی و تجمیعی انجام و مراسم افتتاحیه آن نیز روز ۲۳ تیرماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره شاهد حضور ۴۰۰ نفر از دانشجویان استان قزوین در طرح ولایت شامل ۲۰۰ نفر پسر و ۲۰۰ نفر دختر هستیم که در دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین، علوم پزشکی، آزاد اسلامی و پیام نور قزوین مبانی مختلف اعتقادی، بصیرتی، معرفتی، تربیتی، اخلاقی، مهارتی و تشکیلاتی را فرا خواهند گرفت.
برزگر تصریح کرد: مصون‌سازی دانشجویان در برابر شبهات و پاسخگویی به ابهامات، آشنایی دانشجویان با مبانی دینی در حوزه‌های بصیرتی، مسائل سیاسی روز جامعه و مسائل دینی از اهداف اصلی برگزاری این دوره در میان دانشجویان است.
مسئول بسیج دانشجویی با بیان اینکه در این دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی در کنار آشنایی با فضای مجازی و سواد رسانه مورد توجه جدی است، گفت: برگزاری برنامه‌های ورزشی و دیدار با خانواده شهدا، شرکت در نماز جمعه، کوه‌پیمایی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، مطالبه‌گری از مسئولین استان به‌ویژه نمایندگان مجلس در طول این دوره برای دانشجویان در کنار آموزش کارهای گروهی و تشکیلاتی از دیگر بخش‌های دهمین دوره طرح ولایت استانی خواهد بود.
این مسئول عنوان کرد: در طول دوره طرح ولایت ۱۴ نفر از اساتید حوزه علمیه استان و موسسه علمی پژوهشی حوزه علمیه قم و چند نفر از مربیان برای تحلیل بحث‌های سیاسی و اجتماعی روز جامعه و آموزش‌های اعلام‌شده با بسیج دانشجویی مشارکت خواهند کرد.
برزگر در پایان با اعلام اینکه نفرات برتر طرح ولایت دوره گذشته در طرح ولایت کشوری شرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این دوره با حضور۶۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر از یک مردادماه تا ۱۵ شهریور به مدت ۴۵ روز در مشهد برگزار می‌شود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها