جانشین ناحیه بسیج سپاه قصر قند گفت: با آغاز طرح هجرت 3 در مدارس شهرستان قصرقند ، تعداد 150 دانش آموزان بسيجي اقدام به بازسازي و زيباسازي 4 مدرسه در سطح شهرستان مي کنند.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۵۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از قصر قند، اربابی، جانشین ناحیه مقاومت بسیچ سپاه قصرقند گفت: طرح بسیج سازندگی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و کمک به دولت در اجرای طرح‌های ملی، منطقه‌ای و ایجاد زمینه اشتغال و محرومیت زدایی به فرمان رهبر معظم انقلاب در سال ۷۹ تشکیل شد.
 
وی  با اشاره به این مطلب که طرح اردوی هجرت ۳ با هدف تقویت برنامه‌ها و اهداف طرح  بسیج سازندگی و مبانی فرهنگی در سال ۹۷ اجرایی خواهد شدافزود: طرح اردو‌های هجرت ۳ در سطح شهرستان و در عرصه آبادانی، احداث، مرمت و اشتغال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی فعالیت دارند.
 
اربابی نیروی بالقوه ایمان، داشتن پتانسیل و نیروی قدرتمند جوانی را از نقاط اتکا و خودسازی جوانان در زمینه پیشرفت اهداف جامعه مهم دانست و تصریح کرد: این دو عامل از جمله نیرو‌هایی است که جوانان ایران به برکت اسلام به آن مسلح هستند و به برکت آن از باقیات صالحات بهره خواهند برد.
 
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصر قند اظهارداشت: عشق، ایمان، بصیرت و همت عامل اصلی حرکت عظیم ملت ایران و جوهره بسیج سازندگی است و هر جامعه‌ای که از چنین سرمایه ذی قیمتی برخوردار باشد بدون شک به برترین قله‌های عزت و عظمت دست خواهد یافت و این جایگاه پرافتخار سرنوشت قطعی ملت ایران بوده و خواهد بود.
 
این مسئول با تاکید بر این مطلب که دانش آموزان در سال جاری علاوه بر رنگ آمیزی، زیباسازی، بهسازی، تعمیر میز و نیمکت در کنار فعالیت‌های عمرانی و سازندگی به فعالیت‌های فرهنگی هنری ورزشی نیز مشغول خواهند شد بیان کرد:  جهادگر بسیج دانش آموزی در قالب اردو‌های طرح هجرت ۳ و با فعالیت در گرو ه های ۱۰ نفر در سطح شهرستان سازماندهی شده اند.
 
وی افزود: مهارت آموزی، کار آفرینی و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان از اهداف برگزاری این طرح است.

اربابی در پایان خاطر نشان کرد: این طرح در چهار مدرسه شهرستان قصرقند با حضور ۱۵۰ دانش آموز بسیجی در حال  اجرا می باشد، که این طرح به مدت یک ماه و با هدف مرمت، بهسازی، زیباسازی و تجهیز مدارس قصرقند اجرا می‌شود.


ارسال نظرات