استقبال پرشور مردم سوریه از انتخاب منفورترین فرد در جهان؛
ششمین انتخابات جایزه بین المللی باروت خیس با استقبال پرشکوه مردم سوریه در دمشق برگزار شد و مردم این کشور با بررسی های خود، منفورترین چهره سیاسی و منحوس در جهان را انتخاب نمودند.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۴۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، ستاد خبری جشنواره بین المللی باروت خیس،انتخابات ششمین دوره از جشنواره باروت خیس با حضور گسترده شهروندان سوریه در دمشق برگزار شد و مردم این کشور، به منفورترین فرد از میان سه کاندیدای این دوره از جشنواره یعنی نیکی هیلی سفیر امریکا در سازمان ملل، ترامپ رئیس جمهور امریکا و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رای دادند.

گفتنی است شهروندان سوریه، از انتخاب نامزدهای این دوره از جشنواره استقبال زیادی نمودند و معتقد بودند که این سه کاندید سهم زیادی در نقض حقوق بشر داشته اند و به دلیل جنایت های زیادی که مرتکب شده اند، شایسته دریافت جایزه منفورترین چهره سیاسی در جهان هستند.
بنابراین گزارش، جشنواره جایزه باروت خیس یکی از جشنواره های مردمی است که از سال ۹۱ آغاز به کار کرده و نخستین بار، انتخابات این جشنواره در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران برگزار شد و به مرور زمان شاهد برگزاری انتخابات جشنواره باروت خیس در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس در سایر سراسر کشور هم بودیم.
یکی از ویژگی های ششمین جایزه بین المللی باروت خیس این بود که امسال انتخابات این دوره از جشنواره در سایر کشورها همچون عراق، هند،لبنان،یمن و برخی کشورهای اسلامی نیز برگزار شده است و شهروندان این کشورها، نسبت به اهداف این جایزه آگاهی بیشتری کسب نمودند و سهم عمده ای در انتخاب منفورترین چهره در سطح جهان دارند.
لازم به یادآوری است، امسال انتخابات جایزه باروت خیس در مدارس و دانشگاه های سراسر کشور نیز به بهترین نحو ممکن، برگزار شده است و به زودی، برنده نهایی این دوره از جشنواره معرفی می گردد

ارسال نظرات