خبرهای داغ:
زرآبادی عنوان کرد: برای دستیابی به جامعه پویا باید شاد بودن از سنین کودکی پایه‌ریزی شود
کد خبر: ۹۰۳۳۱۳۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی های مدارس غیردولتی و آموزشگاه های علمی آزاد استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص برگزاری نمایشگاه بیان کرد: باید توانمندهای فرهنگی و آموزشی استان در سطح دولتی و خصوصی به مردم ارائه‌ی شود تا مردم بتوانند با دقت نظر بیشتری نیازهای فرهنگی خود را تامین نمایند.

وی گفت: تداوم در برگزاری چنین نمایشگاه هایی، نواقص موجود در بحث آموزش را برطرف می‌کند و این امر در پیشرفت فرهنگی و آموزشی اثرات فراوانی دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه نشاط و شادی برنامه‌های منسجمی نداریم و اکثر غرفه‌های نمایشگاه، آموزشی، درسی و کمک درسی است.

زرآبادی عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه ها موجب می شود در بحث اوقات فراغت و آموزش روش های شاد بودن موفق باشیم.

وی افزود: با اطلاع‌رسانی می توان کسانی را که در حوزه کودک فعالیت دارند به جامعه هدف معرفی کرد تا ایده‌های خود را مطرح کرده و مراکز آموزشی، طرح های آنها را اجرا کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به جامعه پویا باید شاد بودن از سنین کودکی پایه‌ریزی شود.

زرآبادی ضمن اشاره به اعتبارات و طرح های موجود فرهنگی مطرح کرد: با توجه به شرایط کنونی، اعتبارات دولتی محدود بوده و باید از ظرفیت مردم استفاده کرد‌ و شرایطی را به وجود آورد که مردم بتوانند در اجرای برنامه‌ها مشارکت کنند.

وی عنوان کرد: زمانیکه مردم در اجرای طرح‌ها مشارکت کنند مسلما در ترویج و حفظ آن طرح ها نیز تلاش جدی خواهند داشت.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها