خبرهای داغ:
در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدرتی و سایر مسئولان بخش خرمدشت، عباس عمویی طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه به سمت رییس حوزه قضایی بخش خرمدشت منصوب گردید.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۰۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاذری بسج در قزوین، داود رضایی رییس سابق دادگاه عمومی بخش خرمدشت گفت: بدون شک اقدامات فرهنگی متناسب و مستمر می تواند نگاه مردم نسبت به بروز برخی آسیب ها و معضلات اجتماعی و حتی جرائم را تغییر دهد تا خود مردم نسبت به وقوع برخی جرائم به صورت پیشگیرانه وارد شوند.
رضایی افزود: همراهی، همدلی، همفکری و یکرنگی مدیران بخش خرمدشت و کمک های امام جمعه جای تشکر دارد و اگر این هماهنگی ها و یکدلی ها نبود قطعا شاهد کاهش جرائم از جمله جرائم خشن و برخی بزه های مختص این منطقه نبودیم.
رییس سابق حوزه قضایی بخش خرمدشت در پایان خاطرنشان کرد: تلاشمان در دادگاه بخش خرمدشت فصل خصومت، گره گشایی از کار مردم و تعامل با سایر نهاد ها بوده و امیدوارم توانسته باشم در این مسیر رضایت مردم شریف خرمدشت و خدای متعال را جلب کرده باشم.
در ادامه عباس عمویی، رییس جدید حوزه قضایی بخش خرمدشت گفت: عدالت و امنیت دو مقوله ای است که تمامی جوامع بشری کوچک و بزرگ بدان نیازمندند و به همین خاطر همه اهتمام خود را در جهت برقرای این دو عنصر مهم اجتماعی در بخش خرمدشت به کار خواهیم گرفت.
عمویی خاطر نشان کرد: قاطعیت از ویژگی های اصلی دستگاه قضایی است و در این مسیر با کسانی که به دنبال قانون شکنی هستند و یا افراد ذی نفوذی که با استفاده از قدرت به دنبال تضییع حقوق عمومی و افراد و یا هنجار شکنانی که آسایش و آرامش عمومی را خدشه دار می کنند، با قاطعیت برخورد خواهد شد.
رییس دادگاه عمومی بخش خرمدشت در پایان بیان داشت: پیگیری سیاست های کلی قوه قضاییه از جمله کاهش جمعیت کیفری، مجازات های جایگزین حبس، کاهش اطاله دادرسی، تسریع در رسیدگی و استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف از اهداف کاری بنده در بخش خرمدشت است.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها