مسابقه کتاب خوانی گل پوش به مناسبت هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت از ۳ تیر تا ۳ مرداد با محوریّت کتاب گل پوش با نگاهی نو به مسئله حجاب، در بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۰۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این مسابقه ویژه دختران سنین 14 سال به بالا بوده و به نفر اوّل مبلغ 1 میلیون ریال، نفر دوّم 800 هزار ریال، نفر سوّم 500 هزار ریال و به نفرات چهارم تا دهم نیز جوایز ارزنده ­ای اهدا می شود.

علاقه­ مندان جهت تهیه کتاب این مسابقه می ­توانند به حوزه مقاومت بسیج کوثر شهر بوشهر به نشانی خیابان امام خمینی (ره) کوچه گلخانه و پایگاه ­های مقاومت بسیج خواهران در سراسر این شهر مراجعه و یا با شماره تلفن ­های 09175942508 و 33551140 تماس حاصل نمایند.

این مسابقه به همت ستاد برگزاری هفته عفاف و حجاب و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر برگزار و آزمون آن چهارم مرداد از ساعت 9 تا 21 در سایت hamasesazan.ir به صورت برخط برگزار می ­شود.

کتاب «گل پوش با نگاهی نو به مسئله حجاب» توسط امیر عبّاس زاده پهلوان به نگارش در آمده است که «حواسا جمع! پسرا حاضر نیستن ...»، «آزار و اذیّت امّا به اسم دوستی یا ازدواج»، «سر کوچه ­ها و چهار راه ­ها داره چه اتفاقی می افته؟»، «توی غرب همه چیز طبیعیه و مشکلی نیست؟! پس ...»، «کی تا حالا دیده ماشینایی رو که جلوی خانوما و دخترا بوق می زنن؟»، «مرده رفته تو خیابون و چند نفر خوش تیپ­ تر از خانومش رو دیده ...»، «قوانین دانشگاه ­های اروپا و آمریکا» و «کجای قرآن آمده پوشش واجبه؟» از جمله عناوینی است که در این کتاب وجود دارد.

 

پایان خبر//

برگزاری مسابقه کتاب خوانی گل پوش در بوشهر

منبع: خبرگزاری علم و فنّاوری استان بوشهر

ارسال نظرات