امام جمعه بوشهر تاکید کرد

تدوین سیاست‌های مقاومت اقتصادی برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی بوده و برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا باید سیاست‌های مقاومت اقتصادی طراحی و تدوین شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۹۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع نمازگزاران این هفته بوشهر، برخورد جدی با مفاسد به ویژه فساد اقتصادی را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: رفع مشکلات اقتصادی مردم از الزامات است و مسئولان باید برای مدیریت اقتصادی جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا در عرصه اقتصادی به جنگ با نظام جمهوری اسلامی آمده، افزود: مردم هرگز از نظام و آرمان‌های خود دست نخواهند کشید، دولت نیز باید در برنامه و شیوه‌های مدیریتی اقتصادی تجدید نظر کند و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب را با جدیت دنبال نماید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه قوه قضائیه نیز باید بطور قاطع و بدون مسامحه با مفسدان اقتصادی برخورد کند، تصریح کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی بوده و برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا باید سیاست‌های مقاومت اقتصادی طراحی و تدوین شود.

وی ادامه داد: آمریکا به دنبال تحمیل بحران اقتصادی در جهان و ایجاد جنگ جهانی اقتصادی است اما ملت ایران همواره با حضور خود این نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشته‌اند.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه دشمنان در تلاشند تا از هر طریقی برای ایجاد اختلاف و شکاف بین نظام و ملت استفاده کنند، گفت: ملت ما انقلابی و ولایتمدار هستند و مسئولان نیز باید در قبال آنان جهادگر، انقلابی و پرتلاش ظاهر شوند زیرا مردم با تحمل سختی و مشکلات بارها امتحان پس داده‌اند و اکنون نوبت به مسئولان است.

وی در ادامه با اشاره به مشکل کم آبی در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به کاهش بارش باران و افت آب در سفره‌های زیرزمینی، مسئولان باید برای حل مشکلات انقلابی عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: باید با تلاش مشکل کم آبی استان بوشهر را با کارهای اصولی مانند احداث سد، آب شیرین کن برای همیشه برطرف کرد، با ایجاد تاسیسات آب‌شیرین‌کن، تولید آب توسط واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر و ایجاد سدهای جدید،‌ تامین آب آشامیدنی مردم استان بوشهر باید فوری و جهادی در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات