ماموستا محمدی در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان حمایت از کالای ایرانی را حمایت از اشتغال دانست.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۵۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان در مسجد جامع این شهرحمایت از کالای ایرانی و خرید دسترنج فرزندان این مرز و بوم را حمایت از اشتغال عنوان کرد.

ماموستا محمدی گفت: قاچاق کالا نه تنها به اقتصاد کشور ضربه می‌زند بلکه باعث بیکاری جوانان و افزایش سایر جرایم شده و جامعه را در تمامی زمینه‌ها فلج می‌کند.

وی افزود: همه مردم باید از تاثیر منفی ورود قاچاق کالا در کشور آگاه باشند و با اطلاع از اثرات منفی این موضوع، از خرید کالای قاچاق و همچنین کالای غیرایرانی خودداری کنند.

ماموستا محمدی گفت: استکبار جهانی نیز به دنبال افزایش ورود کالا‌های قاچاق به کشور است، زیرا با ترویج قاچاق، فرصت‌های شغلی از بین می‌رود، جوانان بیکار می‌شوند و به دنبال مفاسد می‌روند و در نتیجه جامعه متلاشی می‌شود.


وی یکی از راه‌های مبارزه با قاچاق کالا را فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای داخلی دانست و عنوان کرد: البته باید برای بالابردن کیفیت تولیدات داخل و نظارت مستمر بر استاندارد کالا‌ها نیز توجه داشت که اگر این موارد رعایت شود کسی به سمت مصرف کالای قاچاق نمی‌رود.


امام جمعه دهگلان در ادامه گفت: قاچاق کالا و ارز، یک تهدید جدی برای اقتصاد، امنیت و فرهنگ در جامعه به شمار می‌رود که باید از توسعه این پدیده شوم پیشگیری کرد.


امام جمعه دهگلان در ادامه احترام به والدین از تاکیدات دین مقدس وشریعت اسلامی عنوان کرد و گفت: نافرمانی به پدر و مادر باعث خفت و خواری انسان می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات