استاد حوزه علمیه در جمع خواهران بسیجی فارسان؛ سعادت دنیا و آخرت را در گرو نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه دانست.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۴۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری ؛ نشست سبک زندگی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری، ویژه بسیجیان حوزه خواهران پایگاه زینبیه ده چشمه در محل تفریحگاه توریستی پیرغار برگزار شد.

در این نشست خانم فدایی استاد حوزه علمیه، به بررسی راهکارهای عملی پیاده سازی سبک زندگی اسلامی در زندگی خانواده های ایرانی پرداخت و تصریح کرد: سعادت دنیا و آخرت در گرو سبک زندگی اسلامی است.

وی، گفت: در خصوص اهمیت سبک زندگی اسلامی، مقام معظم رهبری از سالها پیش سخنان و فرمایشات مهمی را مطرح کردند و اگر به فرمایشات معظم له با یک دید عمیق و دقیق توجه بشود قطعا خیلی از مشکلات زندگی که داریم رفع خواهد شد.

فدایی، افزود: یکی از ابعاد پیشرفت از دیدگاه اسلام عبارت است از اسلامی کردن رفتار اجتماعی و نحوه زیستن؛ به علاوه اگر بخواهیم معنویت در زندگی هایمان شکل بگیرد باید به اسلامی کردن سبک زندگی خود اهمیت بدهیم.

استاد حوزه علمیه، ادامه داد: امروزه کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که حتی اگر به رستگاری و سعادت دنیای آخرت نیز اعتقاد نداشته باشیم، سبک زندگی اسلامی می تواند یک زندگی راحت تر و همراه با امنیت اخلاقی و روانی را برای ما در دنیا به همراه داشته باشد.

 

ارسال نظرات