امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به سفر روحانی به اروپا گفت : سفر رئیس جمهور یکی از سفرهای مفید و مهم بود ، در این سفر روحانی دو موضع شجاعانه و قاطعانه گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۲۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی گفت : باید دولت بازار را تنظیم کند تا دیگر سلطان سکه دو تنی به‌ وجود نیاید .

نماینده ولی فقیه در مازندران  با بیان اینکه باید به مردم امید داد , افزود :  باید اینها را رسوا کرد حکومت که شوخی ندارد ، اینها قصد اختلال در نظام اقتصادی دارند و می خواهند بازار را خراب کنند , فکری برای این افراد به فوریت انجام دهید تا دل مردم خوشحال شود.

 امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به سفر روحانی به اروپا گفت :  سفر رئیس جمهور یکی از سفرهای مفید و مهم بود ، در این سفر روحانی دو موضع شجاعانه و قاطعانه گرفت.

آیت الله طبرسی ادامه داد: یکی اینکه گفت , رژیم صهیونیستی غاصب است و دوم اگر بگویند نفت ما صادر نشود ما هم نمی‌گذاریم نفت دیگران از تنگه هرمز عبور کند ، این دو موضع قاطع هم پشت دشمنان را شکست و هم دوستان را خوشحال کرد.

وی تاکید کرد : این سخنان به دشمنان نشان داد , که اگر شما صفوف تان را علیه ما فشرده کردید، ما هم صفوف‌مان را فشرده کرده ایم.

امام جمعه ساری با اشاره به روز مالیات گفت : مالیات عادلانه و منصفانه جز قوانین بین‌المللی است ، گفت: مالیات برای امنیت و ساخت و ساز و عمران است و با خمس فرق دارد، خمس واجب و حق‌الناس است.

 نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت : امام صادق (ع) فرهنگ گسترده و غنی را برای ما شیعیان آورد و همه چیز را به برکت وجود امام صادق(ع) داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها