حجت الاسلام والمسلمین علیخانی گفت: آمریکایی ها برای انزوای جمهوری اسلامی و انحراف در ساختار انقلاب تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۷۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه فرادنبه در خطبه های نمازعبادی سیاسی این هفته تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام گرفته توسط نهادهای معتبر بیش از ۷0 درصد مردم معتقدند رابطه با رژیم فاسد آمریکا حلال مشکلات اقتصادی کشور نیست.

حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی بیان داشت: در این شرایط حساس نباید بازار سکه و ارز دچار تزلزل و تنش شود و قطعا دستی در کار است تا قیمت سکه به اوج خود در تاریخ انقلاب برسد.

وی افزود: هم اکنون شاهد تعطیلی بنگاه‌های تولیدی و گرانی سکه و دلار و اعمال شدید تحریم‌ها هستیم، جریان‌های معاند داخلی و ضد انقلاب خارج‌نشین با مثلث شوم رژیم‌های صهیونیستی، آمریکا و آل سعود علیه ملت ایران دسیسه کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیخانی با اشاره به ضرورت هوشیاری و حفظ اتحاد و انسجام آحاد مردم حول محور ولایت، گفت: آمریکایی ها  برای انزوای جمهوری اسلامی و انحراف در ساختار انقلاب تلاش می کنند.

خطیب جمعه فرادنبه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره  به بحران خشکسالی  از همه ی مردم خواست همواره بیش از پیش صرفه جویی در مصرف آب و برق را در اولویت های زندگی روزمره خود قرار دهند.

ارسال نظرات