استاندار استان مركزي گفت : فعاليت قرآني كشور درطول چهل سال انقلاب به درون خانواده ها ورود پيدا كرده و اين يك بركتي از سوي انقلاب اسلامي مي باشد و بايد با استفاده از آموزه ها ، فرامين ، عترت و احكام قرآن استفاده لازم و كافي را ببريم .
کد خبر: ۹۰۳۲۹۶۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ سيدعلي آقازاده استاندار استان مركزي درآيين اختتاميه چهل و يكمين دوره مسابقات استاني قرآن كريم در دانشگاه فرهنگيان شهرستان اراك با بيان اينكه درسال 97 فعاليتهاي خوبي در راه مي باشد افزود : درسال 97 شاهد فعاليتهاي خوبي در زمينه هاي فرهنگ ، قرآن و ارزشهاي دفاع مقدس خواهيم بود كه بزرگداشت كنگره 6200 شهيد استان مركزي را دراواخر فصل پائيز يكي از اين فعاليت ها خواهد بود.

استانداراستان مركزي به افتتاح فازيك باغ موزه دفاع مقدس هم اشاره و افزود : امسال با همت و تلاش بنا داريم فاز اول باغ موزه دفاع مقدس را به بهره برداري برسانيم تا مردم بتوانند از آثاردفاع مقدس دراين زمينه استفاده مناسب و مفيدي داشته باشند.

وي درادامه به برگزاري مسابقات كشوري قرآن كريم درشهرستان اراك هم پرداخت و گفت : درمهرماه سالجاري شهرستان اراك ميزبان چهل و يكمين دوره سراسري مسابقات قرآن كريم مي باشد و اين ميزباني افتخاري براي استان مركزي مي باشد كه چنين رويداد مهم ملي را برگزار مي كند.

سيدعلي آقازاده به چهار دهه فعاليت قرآني در كشور اشاره و افزود : فعاليت قرآني كشور در طول چهل سال انقلاب به درون خانواده ها ورود پيدا كرده و اين يك بركتي از سوي انقلاب اسلامي مي باشد و بايد با استفاده از آموزه ها ، فرامين ، عترت و احكام قرآن استفاده لازم و كافي را ببريم .

استانداراستان مركزي دربخش ديگري ازموضوعات قرآني گفت : استفاده از تمام عناوين و خوبيهاي قرآن در زندگي و كار بايد سرلوحه قرار بگيرد و بايد تمام ابعاد قرآن را به كار بگيريم و البته برخي ازكشورهاي كه ادعاي مسلمان بودن و خادم حرمين دارند، به توصيه هاي قرآني عمل نمي كنند و از قرآن و آيات آن استفاده ابزاري مي كنند .

وي درادامه به حكمت ها در پيروزي و شكست ها كه در قرآن بيان شده اشاره و افزود: افتخارجمهوري اسلامي ايران در اين است كه در زير سايه قرآن حركت مي كند و اگرشكست هايي هم بوجود مي آيد نبايد نااميد شد و بايد از اين شكست هاعبرت گرفت والبته از اين شكست ها مي توان طبق وعده قرآن به پيروزي دست پيدا كرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات