دكتر كريمي در آيين اختتاميه مسابقات قرآن اوقاف گفت؛

اقدامات قرآني به حقانيت مذهب تشيع در جهان منجر شد / تربيت و پرورش قاريان از بركات انقلاب اسلامي

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت : حركتهاي قرآني در سطح كشور و بين المللي باعث اثبات حقانيت مذهب تشيع ، در بين جهان شده و توانست توطئه هاي دشمنان را خنثي كنند و اين قاريان توانستند مروج فرهنگ قرآني در سطح بين اللملي باشند .
کد خبر: ۹۰۳۲۹۶۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ دكترعلي اكبركريمي نماينده مردم اراك ، كميجان و خنداب درمجلس شوراي اسلامي در آيين اختتاميه چهل و يكمين دوره مسابقات استاني قرآن كريم در دانشگاه فرهنگيان شهرستان اراك گفت : برگزاري مسابقات قرآني درچنين سطحي ، نقش بسزايي درجامعه داشته و يكي از بركات انقلاب اسلامي ترويج، توسعه ،پرورش و تربيت قاريان قرآن بوده است و اين تربيت كنندگان قرآني در داخل كشور و جوامع بين المللي افتخار آفريني كرده اند.

اين نماينده مجلس در ادامه به اتهامات سراسر كذب دشمنان به مذهب شيعه در سالهاي گذشته اشاره و افزود: حركتهاي قرآني در سطح كشور و بين المللي باعث اثبات حقانيت مذهب شيعه در بين جهان شده و توانست توطئه هاي دشمنان را خنثي كنند و اين قاريان توانستند مروج فرهنگ قرآني در سطح بين اللملي باشند .

كريمي در ادامه به برگزاري سراسري مسابقات قرآني در شهرستان اراك پرداخت و گفت : مسئولين امور قرآني اوقاف بايد در اين ماههاي باقي مانده تا برگزاري مسابقات ، با تلاش و جديت به برگزاري باشكوه اين برنامه قرآني بپردازند و در اين بين مي توان با دعوت از قاريان و نخبگان قرآني ، اجراي چنين برنامه هايي را در سطح مساجد و دانشگاهها برگزار نمود.

وي استفاده ازظرفيت هاي استان در موضوعات قرآني را خواستار شد و گفت : در سطح استان مركزي افراد و فرهيختگان قرآني زيادي وجود دارد كه مي توانند به فعاليتهاي قرآني ،كمك شاياني كنند و بايد از اين ظرفيت بهترين استفاده را بعمل آورد و بايد با برگزاري اين چنين مسابقاتي كه درسطح ملي برگزار مي شود و استان مركزي ميزبان آن مي باشد، شاهد تحولات تاثيرگذاري براي قشر نوجوان و جوان باشيم.

نماينده مردم اراك درمجلس شوراي اسلامي به اقدامات قرآني درمجلس هم اشاره و افزود : فراكسيون ويژه اي در مجلس شوراي اسلامي وجود دارد و جلسات زيادي با مسئولين مربوطه داريم وهدف از اقدامات وتلاشها اين است كه مجلس بتواند بسترساز و توسعه فعاليتهاي قرآني درسطح كشور را بوجود بياورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات