عضو گروه جهادی صابر استان البرز در گفتگو با «بسیج» ؛

پروژه آبرسانی به روستای حبک استان خراسان شمالی کلنگ‌زنی شد

قنبری گفت : به همت گروه جهادی صابر استان البرز پروژه آبرسانی به روستای حبک استان خراسان شمالی کلنگ‌زنی شد .
کد خبر: ۹۰۳۲۹۵۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، میلاد قنبری عضو گروه جهادی صابر استان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : هم زمان با آغاز تابستان و ایام فراغت جوانان جهادی و بسیجی از درس و دانشگاه٬ هنگامه فعالیت گروه های جهادی آغاز می‌شود ، جهادگران بسیجی گروه جهادی صابر استان البرز در روستای حبک استان خراسان شمالی به ارائه خدمات می‌پردازند.

عضو گروه جهادی صابر با بیان اینکه به همت گروه جهادی صابر استان البرز پروژه آبرسانی به روستای حبک استان خراسان شمالی کلنگ‌زنی شد افزود : اهالی این روستا تا به حال از نعمت آب آشامیدنی لوله کشی و سالم محروم بودند و این امر باعث تحمیل مشقات بسیار برای این عزیزان می شد.

وی گفت : در گذشته یک یا دو بار توسط تانکر به اهالی این روستا آبرسانی می شد که ان شاء الله با احداث شبکه آبرسانی شرب، این عزیزان دارای انشعاب آب در جلوی منازل خود خواهند شد.

قنبری خاطر نشان کرد : به امید خدا این موضوع تا حد زیادی باعث مهاجرت معکوس و حضور اهالی به ویژه جوانان در روستا می شود.

خراسان شمالی به‌عنوان یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور هرمه ساله میزبان خیل عظیم و فعالی از دانشجویان جهادگر است که برای رفع چهره محرومیت به این استان سفر می کنند.

سردار سیدحسن مرتضوی فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان‌شمالی نیز در بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی با اشاره به همت والای جوانان متخصص بسیجی گفت: این فعالیت و کار شما کمتر از جهاد در حرم اهل بیت(ع) و دفاع از آن نیست و اجر شما محفوظ است چرا که برای ولی‌نعمتان انقلاب جهاد می‌کنید.

وی افزود: وقتی چهره شما جوانان را می‌بینم٬ دلم برای دوستان شهیدم تنگ می‌شود. هم سن و سال شما بودیم که به جبهه رفتیم و حالا گرد پیری بر چهره ما نشسته اما شما با همان شور و حال سال‌های دفاع‌مقدس٬ در آغاز راه بزرگ جهاد قرار گرفته‌اید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها