مدیر کل سابق امور بین الملل مجلس شورای اسلامی گفت: تمام رفتار و اقدامات آمریکا در طول تاریخ براساس منفعت طلبی و زیاده خواهی بوده است و حقوق بشر نیز مبتنی بر همین عوامل شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۴۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین شیخ الاسلام  در دومین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری اظهار کرد: تمام رفتار و اقدامات آمریکا در طول تاریخ براساس منفعت طلبی و زیاده خواهی بوده است و حقوق بشر نیز مبتنی بر همین عوامل شکل گرفته است.

وی افزود: براساس آموزه‌های قرآن حقوق بشر دو قسم است حق و باطل و همیشه در طول تاریخ باطل تلاش کرده خود را حق جلوه دهد و مهم تشخیص حق از باطل است.

مدیر کل سابق امور بین الملل مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ریشه و تاریخ آمریکا با تجاوز گری بوده و گفته می‌شود غرب وحشی نشان دهنده خوی درندگی آمریکاست که در نقض قوانین و معاهدات بین المللی در طول تاریخ بروز کرده است.

وی بیان کرد:خروج آمریکا از معاهدات بین المللی مثل یونسکو، معاهده پاریس، برجام همه در خوی تکبری و خود بزرگ بینی آمریکا و سردمدارانش است.

وی تاکید کرد: آمریکا در طول تاریخ جنایت‌های بسیاری علیه ملت ایران انجام داده است از تحمیل شاه تا تصویب قوانینی همچون کاپیتولاسیون، پشتیبانی از صدام، ساقط کردن هواپیما بخشی از جنایات آمریکاست.

شیخ الاسلام عنوان کرد: در شب استقلال آمریکا ناو آمریکایی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران را ساقط می‌کند و به فرمانده اش مدال می‌دهند و یا در روز نکبت سفارت آمریکا به بیت المقدس انتقال داده می‌شود و پشت همه این اقدامات برنامه ریزی‌های گسترده‌ای وجود دارد.

وی افزود: با بمب اتمی هیروشیما را بمباران می‌کند چرا که به دنیا نشان دهد قدرت در دنیا در دستان کیست و رعب و وحشت در دنیا ایجاد کنند یا سازمان ملل را ایجاد می‌کند و حق، ناحق وتو برای خود در نظر می‌گیرند تا بتوانند هر جنایتی را انجام دهند.

وی گفت:پایه پولی دنیا را از طلا به دلار تبدیل می‌کند و با این کاغذ دنیا را تحت سلطه خود قرار می‌دهند و بنا به گفته روسای جمهورشان القاعده و داعش را به وجود می‌آورند تا مسلمانان را در دنیا بد جلوه دهند.

شیخ الاسلام در خاتمه تصریح کرد:در حال حاضر جنگ تمام عیاری بین تمدن اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه با تمدن لیبرالی در جریان است و در این جنگ پیروزی‌های بسیاری نصیب ما شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها