خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند گفت: آزمون ورودی پذیرش رشته بهیاری با حضور ۲۷۷ نفر در شهرستان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۲۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

آزمون ورودی پذیرش رشته بهیاری در نهاوند برگزار شدمومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: آزمون ورودی پذیرش رشته بهیاری با حضور ۲۷۷ نفر در شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون از حداکثر ظرفیت پذیرش که به کمیت و کیفیت آموزش و تعلیم دانش آموزان خللی وارد نکند و برابر شرایط لازم برای تحصیل در رشته بهیاری و دارا بودن امکانات و فضای موجود هنرستان و عرصه کارآموزی و کارورزی بالینی استفاده خواهد شد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: نتیجه مرحله اول آزمون، نیمه دوم تیرماه و از طریق سایت دانشگاه و به‌صورت اطلاعیه اعلام خواهد شد.

وی در مورد نحوه پذیرش در این آزمون افزود: پذیرش این آموزشگاه از بین داوطلبین که دارای مدرک تحصیلی پایه نهم و شرط سنی زیر 19 سال بوده با برگزاری دو نوبت امتحان کتبی و مصاحبه حضوری صورت می‌گیرد.

دارابی با بیان اینکه متقاضیان باید شرایط و صلاحیت علمی و جسمانی متناسب با شغل و حرفه بهیاری را دارا باشند، گفت: متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که فقط صرف پذیرش و تحصیل در رشته بهیاری متضمن انتصاب شغل بهیاری نیست و باید توسط مراکز بهداشتی درمانی و دستگاه‌های ذیربط نظام سلامت با مجوز و طی مراحل آزمون استخدامی و گزینشی شاغل شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبان این آزمون، بومی و از سراسر شهرستان‌های استان هستند و با توجه به‌نظام جدید آموزشی باید دارای مدرک پایه تحصیلی نهم باشند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند بابیان اینکه امسال از میان داوطلبین دختر و برای تحصیل در هنرستان بهیاری شهرستان نهاوند ۳۰ نفر پذیرش انجام خواهد شد، اظهار کرد: این داوطلبان با ورود به هنرستان بهیاری و موفقیت کامل در طی دروس تئوری و عملی مربوطه بعد از سه سال تحصیلی برابر ضوابط آموزش ‌و پرورش دیپلم متوسطه کار و دانش رشته بهیاری اخذ می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات