خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: دشمن هرگز نخواهد توانست در برابر ایران اسلامی متحد و قدرتمند کاری از پیش ببرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۲۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

دشمن هرگز در برابر ایران اسلامی متحد و قدرتمند کاری از پیش نمی‌بردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه همدان ضمن دعوت نماز‌گزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: انسان برای انجام کوچکترین و بزرگترین امور دنیا نیاز به معرف و شناخت دارد والا دچار گمراهی می‌شود.

وی با اشاره به تاکید معصومین(ع) در روایات درباره اهمیت دنیاشناسی گفت: هر انسانی اگر بخواهد صراط مستقیم را پیدا کند نیازمند معرفت و شناخت است چراکه هلاکت و گمراهی بسیاری از انسان‌ها به سبب عدم شناخت دنیا است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه تفکر و ایدئولوژی صهیونیست‌ها همه چیز را خلاصه در همین دنیا می‌داند و به آخرت و حساب و کتاب اعمال قائل نیست، گفت: به همین سبب شاهد ظلم و خونریزی این تفکر در جهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اسلام به پویایی اقتصادی جامعه و معاش مردم توجه بسیار دارد، اظهار داشت: اگر معاش انسان تأمین باشد معاد او نیز اصلاح می‌شود در غیر اینصورت آخرت را هم از دست خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: برخی افراد سودجو بازار ارز و سکه را طوری کرده‌اند که در واقع دارند به کشور و مردم خیانت می‌کنند این افراد با این کار در حال خیانت به نظام، خون شهدا و مردم هستند و می‌خواهند رگ حیاتی مردم را بزنند.

وی با بیان اینکه درست است در حوزه اقتصاد دشمن در حال توطئه بوده اما مردم نیز باید هوشیار باشند و با بعضی اقدامات آب به آسیاب دشمن نریزند، ابراز داشت: خریدهای مردم باید به اندازه نیاز باشد و از اسراف خودداری کنند.

امام جمعه همدان گفت: افراد سودجویی که بازار ارز و سکه و اقتصاد کشور را دچار آشفتگی می‌کنند باید با آن‌ها برخورد قاطع شود و مسئولان منویات رهبری در این خصوص را عملی کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: مسئولان باید امروز به مردم پاسخگو باشند که چگونه فردی می‌تواند بدون اطلاع نهادهای نظارتی و مربوطه 2 تن سکه خریداری و بازار را دچار مشکل کند.

وی خطاب به مردم اظهار داشت: مردم عزیز هم متوجه باشند هنگامی که کالایی گران یا دچار کمبود می‌شود از خرید بیش از نیاز و ذخیره سازی خودداری کنند و با خویشتن داری افراد سودجو را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام کنند.

وی با تاکید مجدد بر توجه رئیس جمهور و سایر مسئولان به دستورات رهبری گفت: مسئولان عرصه را برای کسانیکه می‌خواهند اقتصاد را فلج کنند ناامن کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان با تقدیر از حرکت جهادی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در تکمیل طرح آب‌رسانی به خرمشهر، بیان کرد: این عزیزان کاری دشوار را در گرمای بیش از 50 درجه گرمانی خوزستان انجام دادند که از خداوند برای ایشان توفیق مسئلت داریم.

وی در پایان با اشاره به نامه قدردانی سردار سلیمانی به رئیس جمهور بخاطر موضع‌گیری خوب ایشان در برابر توطئه آمریکا گفت: دشمن هرگز نخواهد توانست در برابر ایران اسلامی متحد و قدرتمند کاری از پیش ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات