امام جمعه شهرکرد گفت: رئیس جمهور اگر باید اصلاحاتی در تیم اقتصادی خودشان ایجاد کنند، تصمیم انقلابی بگیرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۲۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان با تشکر از موضع گیری اخیر رئیس جمهور اظهار کرد: امروز متأسفانه یک نابسامانی و سردرگمی در بازار حاکم است و مردم مانده‌اند که چه کار کنند رئیس جمهور اگر باید اصلاحاتی در تیم اقتصادی خودشان ایجاد کنند، تصمیم انقلابی بگیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام عنوان داشت: در سخنرانی اخیر رئیس جمهور،ایشان در دو موضوع واقعا بسیار موضع خوبی گرفتند، یکی راجع به مسئله رژیم صهیونیستی، خیلی صریح و شفاف مطالبی را که لازم بود راجع به این رژیم خبیث با صراحت بیان کردند و مسئله دیگر راجع به آمریکا و تهدیدهای پوچ و توخالی او با صراحت موضع گرفتند. 

 

وی بیان داشت: یک انتظار از ایشان داریم که همین اقدام انقلابی را و همین تلاش‌ها و نگاه‌های انقلابی را در مسائل اقتصادی هم مورد توجه قرار بدهند. ما الان وضع اقتصادی جامعه‌مان، وضع بازارمان نابسامان است. این نکته ای که من در آغاز خطبه دوم عرض کردم نسبت به مردم که در اعتدال بخشی به بازار کمک کنند نقش عمده را دولتمردان‌مان دارند. دولتمردان‌مان در خصوص ایجاد اعتدال در بازار و ساماندهی بازار نقش خودشان را ایفا کنند.

 

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز متأسفانه یک نابسامانی و سردرگمی در بازار حاکم است و مردم مانده‌اند که چه کار کنند؛ نَه کسبه می‌دانند چه کار کنند و نَه مردم می‌دانند چه کار کنند و هرلحظه به یک شکلی وضع اقتصادی تغییر پیدا می‌کند و این واقعا در شأن وضع اقتصادی امروز ما نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: رئیس جمهور بارها راجع به تیم اقتصادی‌شان صحبت شده است. اگر باید تصمیمی بگیرند، تصمیم انقلابی بگیرند و اگر باید اصلاحاتی در تیم اقتصادی خودشان ایجاد کنند و اگر باید نیروهای جوان و تازه نفس به میدان بیاورند تا این نابسامانی اقتصادی سامان بگیرد و آرامش اقتصادی در جامعه حاکم شود، این‌ها باید زودتر انجام شود. مردم نسبت به این معنا نگران هستند و این انتظار را از دولتمردانشان دارند؛ البته از همه دستگاه‌ها، از مجلس به نوبه خودشان انتظار دارند، از قوه قضائیه هم به نوبه خودشان انتظار دارند اما بالاخره در این جهت کار اصلی را باید دولت انجام دهد لذا از دولتمردان انتظار جدی است که در این عرصه ورود جدی داشته باشند و آن اقدام انقلابی را در این جهت که ما این وضعی را که با آن مواجه هستیم به زودی ان‌شاءالله مردم از این وضع نجات پیدا کنند. 

ارسال نظرات