با هر گونه فعاليت مجازي عليه انقلاب در بهمئي برخود قاطع مي كنيم

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بهمئي در نشست با تعدادي از فعالان فضاي مجازي اين شهرستان به آسيب شناسي فضاي مجازي و اهميت مراقبت از آن پرداخت.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۹۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
سرگرد پاسدار باقر پسنده تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با خونفشانی شهدا و رهبری امام راحل (ره) به پیروزی رسید، اما به دلیل شاکله دینی و عقیدتی آن، استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی از همان اوایل انقلاب به دشمنی آشکار با انقلاب پرداختند.

وی افزود:در ۸ سال دفاع مقدس جنگ تمام عیاری را علیه ما راه انداختند، به طوری که در جبهه‌ها بیش از ۴۰ کشور با ما جنگیدند و از ۴۲ کشور اسیر داشتیم.

سرگرد پسنده خاطرنشان کرد:آن نبرد، نبرد فیزیکی بود که دشمن با تجهیزات، لباس و آرم مشخص با ما می‌جنگید، اما بعد از یاس دشمن در جنگ فیزیکی، دشمن ادامه اهداف خود را از طریق جنگ نرم دنبال می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد:با اینکه مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی را به اندازه اهمیت انقلاب بیان فرمود:؛ انقلابی که برای ماندگاری آن هزاران شهید دادیم، اما بعضی از نخبگان علمی ما توجه نکردند.

وی ادامه داد:تا اینکه مقام معظم رهبری بعد از اعلام تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی، در اهمیت فضای مجازی سخن مشهور"اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس فضای مجازی کشور میشدم" را در اهمیت بالای این فضا بیان فرمود:.

سرگرد پسنده گفت:در سال ۷۸ فتنه‌ای راه اندازی شد که در حادثه کوی دانشگاه چندین شهید دادیم و آسیب‌های جدی دیدیم و کشور دچار بحران‌های شدیدی شد؛ آن یک فتنه تمام عیاری بود که بعد از جنگ برای ما طراحی کردند، اما ما با هدایت رهبری و حمایت نخبگان نظام توانستیم از این جنگ تمام عیار عبور کنیم.

وی ادامه داد:در سال ۸۸ به فاصله ۱۰ سال بعد، دشمنان داخلی و خارجی قصد کودتای مخملی داشتند، اما با حضور میدانی مردم و در سایه مقام معظم رهبری نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن علیه انقلاب نقش بر آب شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد: در سال ۷۸ و ۸۸ نارضایتی‌های سیاسی را دامن زدند، در سال ۹۶ نارضایتی‌های اقتصادی را دامن زدند و با توجه به اینکه مردم از لحاظ اقتصادی در مضیقه بودند، دشمن روی این ضعف مردم مانور داد و تظاهرات مسالمت آمیز مردم را به فتنه و آشوب تبدیل کرد.
سرگرد پسنده گفت:عده‌ای در داخل کشور سرباز پیاده نظام دشمن هستند که از طریق تبلیغ گسترده در فضای مجازی به میدان آمدند و طرح براندازی نظام را کلید زدند.

وی افزود: شرایط جوری پیش رفت که برای دشمنان ما هم غیر منتظره بود که کمتر از ۳ روز ۲۸ استان ما درگیر تظاهرات خیابانی شد؛ از صداقت اقوام و افکار عمومی مردم سوء استفاده کردند و با اتحاد در فضای مجازی و برای تظاهرات تعیین زمان و مکان می‌کردند.

وی گفت:در برخی از شهرستان‌ها افراد مهاجم و آشوب گر اصلا اهل آن شهرستان نبودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد: دشمن همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام است و ما باید از فضای مجازی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

سرگرد پسنده گفت:سناریو و تنها امید دشمن به فضای مجازی است و بیشترین هجمه‌ها علیه نظام توسط شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های ضد انقلاب صورت می‌گیرد.

وی افزود: در سال ۹۷ دوباره اعتصاب کامیون داران را داشتیم که در زمانی کوتاه همه گیر شد؛ با وجود افزایش ۲۰ درصدی مطالبات این قشر، تظاهرات به صورت حساب شده ادامه داشت.

سرگرد پسنده ادامه داد:در حادثه اخیر هم در بازار تهران به بهانه نوسانات ارز، اعتصاب بجا و منطقی مردم را به سمت شورش و آشوب می‌کشانند که بیشتر این ضربات را از فضای مجازی می‌خوریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: در ابعاد مختلف به خصوص تضعیف غیرت، انگیزه‌های سیاسی و عقیدتی دام‌های زیادی برای ما پهن شده است که اگر فضای مجازی مدیریت نشود، تبعات خطرناکی برای ما دارد.

سرگرد پسنده با بیان اینکه نقطه الحاق همه فتنه‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی به خصوص تلگرام بود، خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از فضای مجازی در پیشبرد اهداف نظام بسیار موثر است، اما هنوز استفاده مطلوب را از این فضا نداریم و اگر فتنه‌ای در آینده شکل بگیرد، این فتنه به شکل یک سناریوی تمام عیار در فضای مجازی رخ می‌دهد که ما باید مراقب باشیم.

وی گفت: نخبگان و خواص باید با مدیریت، روشنگری و هدایت به موقع به صحنه بیایند و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد: پیاده نظام دشمن و سلطنت طلب‌ها در لباس تمامی اقشار جامعه ظاهر می‌شوند و به پیکره نظام ضربه می‌زنند؛ این وظیفه دلسوزان انقلاب است که فضای مجازی را مدیریت کنند.

سرگرد پسنده با اشاره به اشرافیت کامل بر فضای مجازی شهرستان و رصد مرتب آن، گفت: در شهرستان بهمئی هم افرادی داریم که به مقدسات توهین می‌کنند و حتی مشاهده می‌شود که عده‌ای دانسته و یا غافل در زمین دشمن فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به این همه مدارا، نرمش، تکریم و ملاطفت در نظام، افزود: این افراد که در شهر لیکک هم از آن‌ها داریم، سر سفره شهدا نشسته اند، اما خیانت می‌کنند؛ این افراد باید پاسخگو باشند.

سرگرد پسنده با اعلام اتمام حجت با کسانی که در فضای مجازی دشمن را برای رسیدن به اهداف شوم خود حمایت می‌کنند، گفت: صبر نظام و انقلاب هم حد و اندازه‌ای دارد؛ این افراد در جلسات اول ارشاد می‌شوند، اما در صورت تداوم فعالیت ضد نظام، قطعا با آن‌ها برخود جدی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان با بیان اینکه وظیفه ما در فضای مجازی سنگین است، گفت:فضای مجازی مطمئن نیست و ما باید مراقب باشیم.
ارسال نظرات