خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه سپاه امام علی(ع) گفت: ارتباط روحی و معنوی نسل چهارم انقلاب، با شهدا موجب می شود جوانان و نوجوانان خود را در محضر شهدا دانسته و در یک حریم امن اخلاقی قرار گیرند.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۸۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، محمد رضا فلسفین در حاشیه مراسم بزرگداشت جانباز شهید غلامحسین مهدی زاده در گفتگو با بسیج با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا در بین نسل چهارم انقلاب اظهار کرد: نسل چهارم انقلاب که همان جوانان و نوجوانان کشور هستند دارای ضمیری پاک و مستعد می باشند که تشنه معارف دینی و ارزش های انقلاب هستند و شهدا را به عنوان الگوی زنده و روشن در پیش روی خود دارند.

جانشین فرمانده ناحیه سپاه امام علی(ع) یکی از راه های حفظ ارزش های شهدا را برگزاری یادواره ها، حضور در منازل خانواده معظم شهدا و شنیدن صفات و خلقیات شهیدان دانست و افزود: با برگزاری یادواره های شهدا و بیان سیره زندگی و صفات انها، جوانان و نوجوانان با زندگی شهدای گرانقدر آشنا شده و یک ارتباط معنوی و روحی بین نسل چهارمی ها و شهدا ایجاد می شود و این باعث می شود که جوان و نوجوان ما خود را همیشه در محضر شهید دانسته و در یک حریم امن اخلاقی قرار گیرد.

وی با اشاره اینکه جوانان امروزی همان روحیه جوانان ابتدای انقلاب را دارند گفت: آنچه این موضوع را اثبات می کند که جوانان امروزی نیز همان روحیه جوانان ابتدای انقلاب را دارند وجود امثال حجی ها می باشد که توسل به امام رضا(ع) پیدا می کند تا بتواند رضایت پدر و مادرش را بگیرد و در جبهه حق علیه باطل حضور پیدا کند.

فلسفین خاطرنشان کرد: دم مسیحایی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای آنچنان شوری را در جوانان ما ایجاد می کند که در آن هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم حضرت زینب(س) از همه دلبستگی ها دنیوی جدا می شود و ره صد ساله را با شهادت خود یک شبه طی می کند.

وی با بیان موقیعیت امروزی جهان و ایران اذعان کرد: حفظ ارزش های انقلاب، جهاد فرهنگی، علمی و اقتصادی است که موجب استقلال کشور و اتکا بر توانایی های کشور می شود و همانگونه که مقام معظم رهبری بارها گفتند روند حرکت نسل جوان روبه جلو می باشد و آینده کشور را روشن بیان کردند..

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) افزود: بحمدالله مردم شرق اصفهان که مردمی مومن و انقلابی هستند با برگزاری یادواره ها و مراسم خاطره گویی از شهدا در این موضوع ایفای نقش کردند و وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات