خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه احمد‌بن‌موسی (ع) شیراز گفت: جبهه اصلی نبرد استکبار با انقلاب اسلامی جبهه اقتصاد است.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۸۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی در گردهمایی توانمندسازی فرماندهان بسیج شرق شیراز، اظهار داشت: جبهه اصلی نبرد دشمن با انقلاب اسلامی، جبهه اقتصادی است.

وی گفت: از زمان آغاز و شکل‌گیری انقلاب، استکبار جنگ خود را در تمامی جهات شروع کرد و حال با ناکامی در عرصه‌های نبرد سخت، تمام توان خود را در جبهه اقتصادی، فرهنگی و در حال حاضر جبهه اقتصادی متمرکز کرده است و مردم و مسئولین باید هوشیار باشند.

فرمانده سپاه احمدبن‌موسی(ع) با بیان اینکه مردم ما بیش از هر زمان دیگری در جنگ نرم دشمن قرار دارند، افزود: با مدیریت اسلامی و تبدبل کردن تهدیدات به فرصت‌ها توام با وحدت در جامعه می‌توان از مشکلات کشور به ویژه مسائل اقتصادی عبور کرد.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب کشور علاوه بر مشکلات اقتصادی با جنگ سخت در مرزهای غربی  و مشکلات امنیتی که منافقین در درون کشور به وجود آورده بودند نیز مواجه بود که به حول و قوه الهی توانستیم از آن همه مشکلات مقتدرانه عبور کنیم.

خسروانی افزود: در حال حاضر با مدیریتی صحیح و با برنامه‌ریزی و وحدت در جامعه می‌توان در جبهه اقتصادی بر دشمن فائق آئیم و مدیران باید سعی کنند مشکلات مردم را قبل از اینکه به مطالبه عمومی مردم تبدیل شود  شناسایی و رفع کنند تا برای دشمن زمینه اینکه عوامل خود را وارد کرده و مطالبات به حق مردم را منحرف کند، نداشته باشد.

 وی به نکات مدیریتی امام علی(ع) در نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین علی(ع) درباره مدیریت به نکاتی ظریفی از جمله اندیشه قبل از کار، عدم غفلت در کار و برنامه‌ریزی، عدم استفاده از سست عنصرها، سعه صدر مدیران و آرامش و نرم خویی در برخورد با مراجعه‌کنندگان تاکید داشته‌اند.

 وی خطاب به فرماندهان گفت: فرماندهان باید با الگوگیری از امیرالمومنین علی(ع) در مدیریت از همه ظرفیت‌های بسیج مردمی در جهت حل مشکلات مردم گام بردارد و از ظرفیت بصیرت مردم در خنثی سازی توطئه‌های مردم نیز نهایت استفاده را ببرند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها