خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره در سال‌های اخیر با همکاری تعدادی از سازمان‌ها در استان‌های دیگر برگزار می‌شده و امسال در استان فارس نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۶۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز،  مصطفی اژدری در آیین رونمایی از پوستر اولین جشنواره رسانه ابوذر استان فارس، با بیان اینکه اختتامیه مرحله استانی این جشنواره ۲۹ مهرماه سال جاری در شیراز برگزار می شود، اظهار کرد: خبرنگاران از ۱۶ تیر تا ۳۱ شهریورماه سال جاری می‌توانند آثار خود را به سازمان بسیج رسانه فارس ارسال كنند.

اژدری بیان کرد: علاوه بر ۷ موضوع کشوری با عنوان‌های (مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات اجتماعی محرومیت زدایی) که موضوعات این جشنواره هستند، موضوع "شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)" نیز ویژه استان فارس به این جشنواره اضافه شده است.

اژدری ادامه داد: موضوعات در بخش‌های عکس، موشن گرافی، خبر، گزارش و کاریکاتور است، که از ۱۶ تیر تا ۳۱ شهریور ماه مهلت ارسال آثار به صورت حضوری انجام می‌شود و نفرات برتر استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با بیان اینكه زمان برگزاری اختتامیه مرحله استانی این جشنواره ۲۹ مهرماه سال جاری انتخاب شده است، گفت: در برگزاری این جشنواره ادارات و نهادهای مختلفی از جمله دفتر فرهنگی ـ اجتماعی استانداری فارس، صدا و سیما، اداره‌كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ستاد كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، معاونت فرهنگی سپاه فجر فارس، اداره‌كل صنعت،‌ معدن و تجارت، اداره‌كل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، شركت آب منطقه‌ای، ستاد امر به معروف و نهی از منكر استان، سازمان فضای مجازی سراج، مدیریت شهرك‌های صنعتی و همچنین گروه چاپ نشر و انتشارات كامیاب یاری داده‌اند.

وی با یادآوری اینكه خبرنگاران در تعداد آثار ارسالی و همچنین شركت در بخش‌های مختلف جشنواره آزاد هستند، گفت: علاوه بر این‌ها از ۳ رسانه‌ای كه خبرنگاران آن بیشترین تعداد آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال كرده‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها