مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء(عج):
مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء(عج) با تاکید بر اینکه مردم بزرگ‌ترین پشتوانه نظام هستند، گفت: امکانات و اعتبارات به تنهایی راهگشا نیست بلکه اراده‌های مردم است که می‌تواند در صحنه‌های مختلف باعث شود تا بر مشکلات فایق آئیم.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۵۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید احمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء(عج) در مراسم افتتاح «مرکز ریحانه طلوع» کوی علی‌بن ابیطالب(ع) شهر اراک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛«مردم از عناصر اصلی قدرت هستند» لذا باید توجه داشت که نظام جمهوری اسلامی جدای از ملت نبوده و نمی‌توان نقش مردم را در حل معضلات و مشکلات کشور نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است، گفت: حضرت امام خمینی(ره) از ابتدا بنی‌صدر را شناخته و می‌دانستند که در مسیر اسلام و مستضعفین حرکت نمی‌کند، اما مشکلات و تبعات آن را به جان خریدند تا ذات او برای جامعه شناخته و خود آنها متوجه این موضوع شوند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء(عج) تصریح کرد:  در حماسه 9 دی دیدم که حضور مردم باعث شد تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود؛ ملت ایران در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب حمایت خود را از نظام و اسلام نشان داده‌اند.

عبودتیان مردم محور را عامل پیروزی در صحنه های جنگ و نبرد سخت با دشمنان دانست و گفت: باور و نگاه به مردم در جنگ تحمیلی توانست دستاوردی بزرگ را برابر صف آرایی دنیای استکبار برای ما رقم بزند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء(عج) تصریح کرد: رهبر انقلاب توجه ویژه‌ای به جوانان مؤمن و خودجوش انقلابی دارند و همین نیرو‌ها هستند که بدون پشتوانه مالی خاصی و صرفا با همت و پشتکار خود به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی می‌پردازند، درحالی که افراد دیگری به بودجه‌های فرهنگی دسترسی دارند.

عبودتیان با تأکید بر اینکه نسل جوان نقش بسزایی در حل مشکلات کشور بر عهده دارد، گفت: مسئولان بایستی جوانان را باور کرده و از توان این جوانان مؤمن و با اراده برای حل مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف بهره بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه بایستی تصمیم‌سازی از پائین به بالا صورت بگیرد، گفت: امکانات و اعتبارات به تنهایی راهگشا نیست بلکه اراده‌های مردم است که می‌تواند در صحنه‌های مختلف باعث شود تا بر مشکلات فایق آئیم.

عبودتیان خاطرنشان کرد: جای بسی خوشحالی است در شرایط کنونی که دشمن تلاش در تضعیف اهداف انقلاب و ایجاد بی‌اعتمادی بین مردم نسبت به نظام را دارند بانوان جوان مراکزی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌کنند و این اقدام نشان می‌دهد که جوانان بر حفظ آرمان‌های امام (ره) و انقلاب مصمم هستند و تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل می‌کنند. 

ارسال نظرات