فرماندار بناب در آیین گرامیداشت روز دهیاری ها در نشست دهیاران این شهرستان، گفت: بیش از 50 درصد واحدهای مسکونی در روستاهای این شهرستان بهسازی و نوسازی شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۴۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین رفیعی اظهار داشت: توجه به معماری سنتی در روستاها، اشتغال و مهاجرت معکوس، انجام کارهای عمرانی و افزایش درآمدزایی در روستاها از جمله مسائلی است که باید مورد توجه دهیاران قرار گیرد.
وی با بیان اینکه دهیار به عنوان مدیر یک روستا در صف اول ارتباط بین مردم و مسئولان قرار دارد، افزود: باید از این جایگاه برای خدمت به روستاییان استفاده کرد.
رفیعی با اشاره به منابع مالی محدود دولت خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبارات، دولت برای انجام زیرساخت های روستایی محدودیت اعتباری ندارد.
وی با تأکید بر ضرورت تعامل شوراها و دهیاران با مردم و مسئولان گفت: تفرقه و اختلاف و تشتت آرا خواست دشمنان است و باید در راستای تحقق وحدت و همدلی در روستاها گام برداریم.
رفیعی با بیان اینکه در کمیته روستایی شهرستان 340 میلیارد ریال طرح تصویب و به استان معرفی شده است، افزود: از افراد علاقمند دعوت می شود در روستاها سرمایه گذاری کنند و دولت نیز خود را موظف می داند که از سرمایه گذاران حمایت کند.
وی همچنین با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف برق گفت: هر ساعت پنج مگاوات برق در سطح شهرستان صرفه جویی می شود و با توجه به کمبود برق و تا زمان رفع نهایی این مشکل، محلات و روستاهای شهرستان برای قطعی برق تقسیم بندی شده اند که امیدواریم شهروندان برای عبور از این مشکل همکاری کنند.

ارسال نظرات