فرماندار عجب شیر:

12میلیارد ریال به روستاهای عجب شیر اختصاص یافت

فرماندار عجب شیر در جمع دهیاران شهرستان با بیان اینکه در سال 96 دولت 25 میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان کمک کرد، گفت: در سه ماهه اول امسال 12 میلیارد ریال به طرح های عمرانی و خدماتی روستاهای عجب شیر اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۴۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: دهیاران در زمینه جذب اعتبارات، عمران و آبادی و همچنین ایجاد اشتغال در روستاها بیشتر تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه درعجب شیر 38روستا وجود دارد افزود: توجه به بحث درآمدزایی در روستاها یکی از لویت مهم دهیاران باشد و ظرفیت‌ های خوبی که در روستاها در راستای ایجاد اشتغال وجود دارد شناسایی شود.
اصغرپور دهیاران را اولین حلقه ارتباطی دولت و نظام با مردم عنوان و بیان کرد: دهیاران نقش ویژه در خدمات ‌رسانی به مردم ایفا می‌ کنند.
امام جمعه عجب شیر نیز با بیان اهمیت خدمت‌ رسانی به مردم افزود: دهیاران باید در کنار انجام کارهای عمرانی به مسائل فرهنگی روستاها نیز توجه کنند و ضمن ارتباط مستمر با مسئولان در جهت معرفی روستاهای خود تلاش داشته باشند.
حجت الاسلام شربیانی با اشاره به مسائل فرهنگی و ضعف این مسائل در روستا افزود: رفع مسائل و مشکلات فرهنگی در روستا موجب می ‌شود بقیه مسائل هم در روستا رفع شود.
وی وجود مدیران و مسئولان دلسوز که صادقانه در کشور خدمت می‌کنند را یک نعمت برای جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید از زندگی معصومان درس بگیرند.
در این همایش از 38 دهیار روستاهای بخش مرکزی و قلعه چای شهرستان عجب شیر با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار