خبرهای داغ:
سردار «غلامرضا احمدی» بر ضرورت تبیین حماسه، ایثار و مجاهدت قشر‌های مختلف در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خصوص روحانیت و جوانان با استفاده از ابزار هنر در موزه انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۱۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
ضرورت تبیین ایثار و حماسه قشر‌های جامعه در موزه دفاع مقدس قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه قم در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در محل ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم جایگاه مناسب و ویژه‌ای برای حفظ و ترویج فرهنگ پایداری و سلحشوری مردم ولایتمدار ایران اسلامی در برابر دشمنان است.

ضرورت تبیین هنرمندانه ایثار و شجاعت قشر‌های جامعه در موزه دفاع مقدس قم

وی افزود: ساخت این مجموعه در استان قم اقدامی مفید و اثربخش در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس است و ضرورت دارد به تبیین نقش مخلصانه قشر‌های مختلف مردم به ویژه روحانیت و جوانان در دوران انقلاب و دفاع مقدس به طور ویژه پرداخته شود.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: بهره مندی از ایده‌ها و توانمندی‌های صاحبان اندیشه به خصوص گروه‌های مختلف هنری در مباحث محتوایی، موزه آرایی و فضاسازی موزه بیش از پیش به فاخرتر شدن و جذابیت آن می‌افزاید.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین «سیدحسن اکبری» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز حضور داشت، سرهنگ «احمد حسینی» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قم گزارشی از اقدامات انجام شده در ساخت مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان ارائه داد و گفت: برای بهره برداری هرچه بهتر از این موزه نیازمند همگرایی، همفکری و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی هستیم. مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها