خبرهای داغ:
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: تمام صنوف و مشاغل مربوط به خودرو در شهرک خودرو مستقر می‌شود، بلوک نخست این شهرک برای استقرار ۱۰۰ واحد صنفی آماده‌شده و به‌زودی افتتاح می‌شود، در مرحله دوم نیز ۳۰۰ واحد صنفی مربوط به خودرو به این شهرک منتقل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۰۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۸
۴۰۰ واحد صنفی در شهرک خودرو مستقر خواهند شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدامیر سامع با اشاره به آخرین وضعیت انتقال صنوف مزاحم شهری به شهرک صنوف، اظهار داشت: زیرساخت‌های فاز آهن‌فروشان شهرک کاملاً آماده‌شده، در روز‌های آینده بیش از ۱۰۰ این واحد صنفی به شهرک مستقل می‌شوند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با بیان اینکه شهرک خودرو با مساحت ۳۳ هکتار در دست احداث است، گفت: تمام صنوف و مشاغل مربوط به خودرو در این شهرک مستقر می‌شود، بلوک نخست این شهرک برای استقرار ۱۰۰ واحد صنفی آماده‌شده و به‌زودی افتتاح می‌شود، در مرحله دوم نیز ۳۰۰ واحد صنفی مربوط به خودرو به این شهرک منتقل خواهد شد.
سامع با اشاره به همت شهرداری قم در انتقال تمام صنوف مزاحم شهری به شهرک صنوف، ادامه داد: در مراحل بعدی صنف آهنگران، صنوف مربوط به آلومینیوم‌سازی، کابینت سازی، صاف‌کاری و ... به این شهرک منتقل می‌شوند.
ارسال نظرات