خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج یاوران مهدی (عج) ارومیه خبر داد
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج یاوران مهدی (عج) ارومیه از اجرای ده ها عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در طول سال آن هم بدون حمایت ارگان های دولتی در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۰۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

 

علی اشجع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: سالانه ده ها عنوان برنامه فرهنگی، تربیتی و ورزشی با مشارکت بسیجیان عضو در این پایگاه برگزار می شود در حالی که اغلب آنها بدون حمایت های اعتباری دستگاه های دولتی صورت می گیرد.

وی به برگزاری همایش «سلام بر خرمشهر» به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی آن با همکاری حوزه هنری استان، اردوی دو روزه مهاباد، برگزاری جشن مبعث، اجرای برنامه توسط گروه تئاتر بچه های مسجد به مناسبت روز ارتش با موضوع جبهه های حق علیه باطل، برگزاری مسابقات ورزشی با مشارکت کانون افلاکیان اشاره کرد.

این مسئول برگزاری کلاس آموزشی ماشین انقلاب، دعوت از حجت الاسلام حسین خانی رییس دفتر امام جمعه ارومیه برای ایراد سخنرانی، تربیت و آموزش گروه سرود برای اجرای برنامه در مناسبت های مختلف، اعزام بسیجیان به صورت ماهانه به یک اردو تفریحی، برگزاری نشست های بصیرتی با حضور حجت الاسلام نصرمقدم به عنوان سخنران، حضور بسیجیان در گردهمایی تجدید میثاق با 12 هزار شهید را از دیگر برنامه های این پایگاه برشمرد.

اشجع به حضور بسیجیان در پیاده روی اربعین حسینی، برپایی حلقه شهید حججی با موضوع تبیین سوره یس، برگزاری برنامه ویژه شب های قدر، برگزاری آئین افطاری و سحری در لیالی قدر، شرکت در راهپیمایی مناسبت های ملی میهنی و مذهبی را از دیگر برنامه ها برشمرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج یاوران مهدی (عج) در ادامه دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، اعزام بسیجیان به میدان تیر و سینما پنج بعدی، تشکیل حلقه های صالحین را هم مورد اشاره قرار داد.

این فعال فرهنگی یکی از مهم ترین مشکلات این پایگاه را نبود فضای فیزیکی مناسب و کافی برای گسترش فعالیت های مختلف عنوان کرد و گفت: چنانچه مشکل موجود با مدیریت حوزه علمیه الزهرا (س) ارومیه برطرف شود می توان برای توسعه فیزیکی اقدام اساسی انجام داد.

 اشجع با بیان اینکه طبق اظهارات مسئولان انتظامی کلانتری 12 ، از زمان آغاز فعالیت های فرهنگی در کوی اسماعیل بیگ ارومیه تا اندازه زیادی آسیب های اجتماعی در منطقه کاهش یافته است، گفت: نوجوانان محله به جای قلیان سراها وقت خود را در مسجد می گذرانند که این موضوع با همکاری خوب خانواده ها اتفاق افتاده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات