فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: یکی از اهداف مهم طرح جوانه های صالحین، تربیت نیروهای انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۰۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: ایجاد شور و نشاط معنوی در بین جوانان و نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها و در نهایت تحکم حلقات صالحین از دیگر اهداف طرح جوانه‌های صالحین است.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی با اشاره به وضعیت کنونی کشور اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی که کشور در حال حاضر دچار آن شده و همچنین مسائل مرتبط با برجام و پسابرجام باید گفت که ایران در حساس‌ترین برهه تاریخی خود قرار گرفته است واز چند سال قبل تاکنون، دشمنان نظام با بهانه کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران، تحریم‌های شدیدتری علیه ما اعمال کرده‌اند و از همان زمان مقام معظم رهبری واژه جدیدی به نام اقتصاد مقاومتی را در تمام سخنان خود به کاربرده‌اند و به آن تاکید دارند.

وی ترویج بیانات مقام معظم رهبری در بین مردم را لازم خواند و تاکید کرد: تبدیل بیانات مقام معظم رهبری به گفتمان و مطرح کردن آن در بین همه اقشار و به خصوص در حلقات صالحین، باید توسط بسیجیان فراگیرشودو اجرایی شود.

موسوی، پر شدن مساجد در هنگام نماز توسط جوانان را یکی از تیرهای زهر آلودی خواند که ملت ایران به قلب دشمن شلیک می کند و دشمن به خوبی اثر این عمل عبادی مهم  را می داند و تلاش می کند جوانان را با سرگرم نمودن در فضای مجازی از مسجد دور نماید.

ارسال نظرات