عباسی افزود: نقش ولایت فقیه هدایتگری و بصیرت افزایی است و هرجا ولایت فقیه وارد شد دشمن را در رسیدن به هدف خود ناکام گذاشت.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۹۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، دکتر عباسی ریاست دانشگاه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جمع بسیجیان مهریز بیان داشت: امروز باید ماهیت، عملکرد و راهبرد‌های دشمن را خوب بشناسیم تا بتوانیم با آن مقابله کنیم و از تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب بحث دشمن شناسی است.
عباسی افزود: نقش ولایت فقیه هدایتگری و بصیرت افزایی است و هرجا ولایت فقیه وارد شد دشمن را در رسیدن به هدف خود ناکام گذاشت.
دکترعباسی گفت:دشمنان از روز اول پیروزی انقلاب بنای دشمنی با این انقلاب را گذاشتند و هدف اصلی آن‌ها براندازی این نظام مقدس از طریق تضعیف جایگاه ولایت فقیه بوده و هست و تا زمانی که ساختار ولایت فقیه در کشور وجود داشته باشد به هدف خود نخواهند رسید.
ریاست دانشگاه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اظهار داشت: برخی در کشور می‌گویند برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشت در صورتی که این نقش ولایت فقیه بود که سایه جنگ را از کشور ما رفع نمود.
دکتر عباسی در ادامه با اشاره به سند ۲۰۳۰، این سند را نوعی برجام فرهنگی خواند و افزود: برخی در کشور اصرار بر اجرای این سند دارند که باتوجه با رهنمود‌های رهبری معظم نیازی به اجرای این سند در کشور وجود ندارد.
دکتر عباسی تصریح نمود: تنها راه مقابله با تهدیدات دشمن و عبور از این پیچ تاریخی، حفظ ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی است که تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) و توجه به سیره و سبک زندگی شهدا از جمله این ارزش هاست.
ارسال نظرات