خبرهای داغ:
سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان با عنوان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و تعیین کننده‌ای در جامعه کنونی دارند، گفت: با توجه به تلاش دشمنان در این عرصه برای مدیریت افکار عمومی رسالت خبرنگاران به ویژه خبرنگاران بسیجی رسالتی سنگین است.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۴۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

رسانه‌ها نقش مهم و تعیین کننده‌ای در جامعه کنونی دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مریم صابری یگانه امروز در کارگاه آموزشی خبرنگاران بسیج استان همدان با اشاره به رسالت و اهداف خبرگزاری بسیج اظهار داشت: خبرگزاری بسیج منبع اخبار بسیج می باشد که در جهت اعتلای بسیج و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه رسالت بسیج، امروز بصیرت‌افزایی و ورود به عرصه فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است، گفت: خبرگزاری بسیج همدان نیز با تلاش خبرنگاران ثابت و افتخاری خود در این راستا حرکت کرده و اقدامات خوبی انجام داده است.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان با عنوان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و تعیین کننده‌ای در جامعه کنونی دارند، افزود: با توجه به تلاش دشمنان در این عرصه برای مدیریت افکار عمومی رسالت خبرنگاران به ویژه خبرنگاران بسیجی رسالتی سنگین است.

وی با تأکید بر تبیین ارزش‌های انقلاب عنوان کرد: متاسفانه در معرفی شهدا به جامعه غفلت شده که لازم است خبرگزاری بسیج بیش از پیش در این خصوص ورود داشته و شهدایی را که در جامعه گمنام مانده‌اند به نسل جوان معرفی کند.

صابری یگانه با اشاره به فعالیت خبرگزاری بسیج در حوزه بصیرتی، سیاسی، فرهنگی و... به موفقیت‌های خبرگزاری بسیج همدان اشاره و اضافه کرد: خبرگزاری بسیج همدان در طول چند سال اخیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده و در ارزیابی عملکرد دفاتر استانی خبرگزاري بسيج کشور جزء رتبه‌های برتر بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات