خبرهای داغ:
فرمانده سپاه غدیر تبریز در جمع شورا و فرماندهان پایگاه های حوزه حضرت زینب(س)، از فرماندهان پایگاه ه به عنوان دیده بانان رهبر نام برد و گفت: این بسیجیان شبانه روز در میدان عمل حضور دارند و با هيچ چیزی معامله نکردند.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۲۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود عباسی افزود: پایگاه های مقاومت امروز سرپنجه حرکت است و قطع یقین ظهور امام عصر(عج) باید از طریق آن ها زمینه سازی شود.

وی با اشاره به اینکه علیرغم بی مهری ها و ... فرماندهان شبانه روزی تلاش می کنند، اظهارداشت: این حرکات زمانی نتیجه بخش خواهد بود که رنگ و بوی خدایی داشته و صرفا برای رضای خدا باشد.

عباسی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام، بیان کرد: محبت اهل بیت(ع) توفیقی است که از آن سوال می شود و امروز تبعیت از ولایت ادامه محبت اهل بیت(ع) است که بسیجیان در رکاب ایشان امروز در صحنه ها حضور دارند.

وی اضافه کرد: امروز که وارد میدان شدید صدای دق الباب فاطمه را شنیدید و برای حمایت از ولایت آمده اید چراکه امروز ولی فقیه جانشین امامت است و امروز ولایت رهبری تداوم ولایت علی در زمان غیبت است.

عباسی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش و تاثير بانوان در جامعه و اهمیت آن در تحکیم خانواده، یادآور شد: امروز پرداخت به سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه از جمله مباحث کلیدی است که بسیجیان باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

ارسال نظرات