خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان گفت:مسابقات مرحله نهایی والیبال آقایان در مقطع سنی نوجوانان استان بصورت دوره ایی به میزبانی بندر هندیجان باحضور داوران وورزشکاران ۶تیم از شهرهای خوزستان و با استقبال تماشاچیان هندیجان در سالن مجموعه ورزشی تختی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۱۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

حسین محسنی نژاد در شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:در مرحله نهایی مسابقات والیبال نوجوانان استان ۶ تیم والیبال از شامل شهرهای هیات هندیجان ،شاهین اندیمشک ،پالایش و پخش آبادان،بندر امام ،سیکاشوشترونیرواندیمشک از ۱۳ تا ۱۵تیرماه با روزی ۳بازی آغاز شده که حضور تماشاچیان هندیجان موجب بالا رفتن کیفیت مسابقات والیبال دراین دوره شده است.

وی افزود:والیبال نوجوانان هندیجان با آغاز ین روزمسابقات استانی به همت نوجوانان و مربیان هندیجان موجب درخشش قدرتمندانه ایی این تیم شهرستان شده است و همچنین روند حمایت از تیم والیبال هندیجان همچنان ادامه دارد.

وی بابیان اعزام تیم والیبال جوانان هندیجان به مسابقات گفت:در روزهای ۲۰و۱۹تیرماه مسابقات دوره ایی والیبال جوانان آقایان به میزبانی بندر امام و باحضور ۶ تیم از شهرهای هندیجان ،نفت اهواز،امیدیه و بندر امام برگزار خواهند شد.

محسنی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان عنوان کرد:جوانان و نوجوانان با استعداد و با انگیزه ایی در رشته های مختلف ورزشی و مخصوصادر والیبال قسمت آقایان و بانوان در هندیجان وجود دارد که با حمایت و پشتیبانی در آینده شاهد رشد بیشتری در رشته ورزش والیبال در تمام پایه ها خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها