خبرهای داغ:
کارگاه علمی- توجیهی مسئولین روابط عمومی نواحی و تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۰۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

کارگاه علمی- توجیهی مسئولین روابط عمومی سپاه همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کارگاه علمی توجیهی مسئولین روابط عمومی نواحی و تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان و دوره آموزشی خبرنگاران بسیج استان همدان امروز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) در محل اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد.

این کارگاه در تداوم دوره‌های آموزشی خبرنگاری بسیج به همت روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) و با هدف تبیین سیاست‌ها، راهبردها، رویکردهای کلان و اولویت‌های فراروی روابط عمومی سپاه و همچنین ایجاد انسجام، هم‌فکری و تقویت دانش خبرنگاران افتخاری بسیج در راستای اعتلای بسیج در عرصه‌های مختلف برگزار شد.

حجت الاسلام گنجعلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین همدان(ع) همدان در این مراسم با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه کنونی آن را بسیار تعیین کننده دانست.

در ادامه علی‌اکبر کریمپور مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تبیین اهداف برگزاری کارگاه به موارد کلی برنامه‌های ابلاغی روابط عمومی سپاه اشاره و عنوان کرد: مسئولین روابط عمومی نواحی باید اشرافیت کامل بر برنامه‌های ابلاغی و محوری داشته باشند و در راستای اعتلای بسیج بیش از پیش گام بردارند.

مریم صابری یگانه سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان نیز با بیان اینکه خبرگزاری بسیج منبع اخبار سپاه و بسیج است بر تلاش‌های خبرنگاران بسیج در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام تاکید و بیان کرد: خبرگزرای بسیج همدان به همت خبرنگاران پرتلاش این مجموعه در طول چند سال اخیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده و در ارزیابی عملکرد دفاتر استانی جزء برترین‌ها است.

در پایان این مراسم نیز خبرنگاران برتر خبرگزاری بسیج استان معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات