معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و مسئول کمیته متسابقین در چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم گفت: برگزاری مسابقات قرآنی فرصتی است که قرآن آموزها خود را محک زده و افرادی که نتوانستند به مرحله کشوری زاه یابند نقاط ضعف خود را بدانند و بر آن غلبه کنند تا در سال های آینده موفق شوند.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۰۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، محمدعلی فاضلی نسب، در تبیین فعالیت های این کمیته اظهار کرد: برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم، کاری فرهنگی است که می تواند نقش های موثری در جامعه داشته باشد. 

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات قرآنی، بهانه و فرصتی است تا در افکار و اذهان جامعه و مخاطبین این مسابقات فضایی مثبت ایجاد شود.

فاضلی نسب با اشاره به وظایف این کمیته ابراز کرد: نقش ما در این مسابقات، پذیرش تمامی شرکت کنندگان که در رشته هایی مانند قرائت، حفظ، اذان، دعا خوانی و تمامی کسانی که از سراسر استان به منظور مسابقه به این جا مراجعه می کنند  است.

وی خاطر نشان کرد: ما در این کمیته متسابقین را پذیرش و زمان مسابقه آن ها را نیز مشخص میکینم تا در زمان تعیین شده به رقابت  بپردازند.

فاضلی نسب افزود: به عبارتی از اول ورود تا پذیرایی، پذیرش، نقل و انتقال و تمامی امورات مربوط به متسابقین چه در بخش خواهران و چه در بخش برادران به عهده کمیته متسابقین می باشد که در این سه روز برگزاری مسابقه در خدمت این متسابقین خواهیم بود و امورات نقلیه، پذیرایی و فرهنگی  نیز ما عهده دار خواهیم بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف  و امور خیریه استان با تاکید بر این که در استان ما نیاز است که در حوزه قرآنی بیشتر از این فعالیت کنیم  تصریح کرد: چه در  رشته های حفظ و چه در رشته قرائت و رشته های دیگر نیاز به فعالیت بیشتر داریم.

فاضلی نسب با اشاره به این که استان ما جامعه قرآنی جایگاهی که شایسته است در کشور ما ندارد و ما نیز روز به روز این مسابقات را به شکل گسترده و قوی برگزار می کنیم ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی برای کسانی که نقاط ضعف دارند باعث جبران نقاط ضعف می شود تا جامعه قرآنی استان بتواند به جایگاه شایسته خود برسد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها