خبرهای داغ:
در حالیکه تخلف ۲میلیارد دلاری و اختلاس در فاجعه ارزی و طلا رخ داده است، تنها یک نفر بیش از ۲ تن سکه از بانک مرکزی خریداری و برای فاجعه اقتصادی مدیریت ناکارآمد هم براین داستان مهر تشدید زده است
کد خبر: ۹۰۳۲۶۹۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در حالیکه تخلف ۲میلیارد دلاری و اختلاس در فاجعه ارزی و طلا رخ داده است، تنها یک نفر بیش از ۲ تن سکه از بانک مرکزی خریداری و برای فاجعه اقتصادی مدیریت ناکارآمد هم براین داستان مهر تشدید زده است، خبر هایی در خصوص مجتبی ذوالنور جبهه پایداری در رسانه های مزدور زده می شود که پاس گل یک عضو جبهه پایداری به ترامپ و با تقبیح آمد نیوز و نماینده مجلس جبهه پایداری وی را به جاسوسی و همکاری با دشمن و گرا دادن به ترامپ متهم می کنند،اما حقیقت چیز دیگریست که به آن می پردازیم.
حدود شش ماه قبل در آمریکا عده ای از مجاهدین خلق با جمع آوری ۱۰۰هزار امضای الکترونیک خواهان اخراج آقازداه ها از آمریکا شدند.
پس از اینکه امضا به حد نصاب رسید در جمع منافقین رودی جولیانی مشاور ترامپ بسته مجاهدین خلق را به رییس جمهور آمریکا تقدیم کرد.
در همان جمع رودی جولیانی گفت: در تیرماه برای شما یک سورپرایز داریم!(اخراج آقازاده ها)
برخی با نادان جلوه دادن مردم وفریب، ترامپ را دیوانه و دیگران را متهم به پاس گل می کنند.
کسانیکه برجام را به مردم تحمیل کردند یادشان رفته از ۵ عضو اصلی مذاکره دو نفر جاسوس و دستگیر شدند اما از وزیر و وکیل رسانه ها به کمکشان آمدند تا آنها را تبریه کنند.
ایالات متحده آمریکا که ادارات جمهوری اسلامی ایران نیست که در خانه وزیر...جاسوس خانم دستگیر شود و بگوید طعم آدامس وزیر را حس کردم! قبل از ورود به آمریکا و دادن تابعیت در کار های جاسوسی اجیر می شوند تا به عنوان سربازان پیاده دشمن خانه های مردم را ویران کنند.
اسامی فرزندان مسئولین که بیش از ۵۰۰۰نفر هستند روی میز ترامپ است و سیستم ابرقدرت دنیا که از نماینده مجلس ایران آمار درونی خویش را نمی گیرد.
امریکا می داند چه تعداد آقازاده با تمام مشخصات در کشورش به چرا مشغول هستند!
آقایان آمریکا را با دولتمردان ما اشتباه گرفتند که تمام قراردادهایشان با ملت و مجلس محرمانه است!
آمد نیوز مزدور است اما حافظ و ثناگوی تمام قدر روحانی و اصلاحات است، آمد نیوز روح الله زم حاصل مدیریت فرهنگی محمدعلی زم در فرهنگ این مملکت است که مدیر دولت اصلاحات و اعتدال بوده و آقایان به جای بدهکاری طلبکار ملت هم هستند.
اگر ترامپ آقازاده ها را اخراج کند کافریست که از هزار انقلابی مرتد بهتر و خدمت شایانی به انقلاب کرده است.
آقایان با این چرندیات بروید بحران آب و برق را درست کنید.بروید سکه و دلار و ایران خودرو سایپا را درست کنید. اختلاس های دومیلیارد دلاری ارز و چندهزار کیلوگرم سکه را تحت مدیریت ناکار آمدتان درست کنید!
اگر کسی پاسپورت اروپا یا آمریکا را از خانواده مسئولان بگیرد بخش عظیمی از مشکلات کشور حل خواهد شد.
نان مردم را نمی توانید سامان دهید و تمام دغدغه شما چند توییت و ایمیل برای رفتن زنان به ورزشگاه بود! زنان هم به ورزشگاه رفتند اما نان مردم چه شد؟
چقدر تورم و گرانی فشارش را از دوش مردم برداشت؟
تکلیف بیماران و ابر بدهکار دارویی که از رانت پدرش ۳۵۰میلیارد تومان را پس نمی دهد درست کنید.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها