خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهید مدنی(ره) سپاه آذربایجان شرقی:
فرمانده حوزه کارمندی شهید مدنی در جلسه فرماندهان پایگاه های تابعه این حوزه، گفت: بسیج کارمندی از آغاز پیدایش تاکنون نقش مهمی در ارتقای نظام جمهوری اسلامی و صیانت از خون شهدا داشته و اصلی‌ترین رسالت آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای ادارات است.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۹۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق عزیزی بهروزی با بیان اینکه نقش بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها آشکار است، اظهار کرد: همه با موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیج آشنا هستند و نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف تنها منحصر به دوران جنگ نبوده و این نیروی ارزشی همواره آماده جانفشانی در راه دستورات و منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در سازمان‌ها و ادارات وظایف تعریف شده اداری خود را انجام می‌دهند، افزود: این افراد به خاطر بسیجی بودن رسالتی والاتر و بزرگ‌تر را در سازمان خود برعهده دارند و سالم‌سازی ادارات با رویکرد دینی یکی از وظایف ذاتی بسیج کارمندان است.

بهروزی ادامه داد: دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس در واقع تجلی فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی بود که در حافظه‌ تاریخی جهان ثبت شده است و موضوع دفاع مقدس و تبیین ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام مهم ترین محور فعالیت‌ها در حوزه‌ی فرهنگ محسوب می‌شود.

فرمانده حوزه کارمندی شهید مدنی تاکید کرد: هیمشه باید وصیت نامه شهدا را جلوی چشممان بگذاریم و آن ها را هر روز مطالعه کنیم تا عهد و پیمانی که با شهدا بستیم را از یاد نبریم.

بهروزی همچنین از فعالان پایگاه ها در ادارات خواست تا برنامه‌ها و ایده های خود را برای دستیابی به فرهنگی متعالی‌ تر و بالنده‌تر در جامعه ارائه دهند و در این راستا خواستار توجه بیش ازپیش به مسائل بومی و بهره‌گیری از فرصت ها برای مقابله با تهدیدهای فرهنگی و هجمه‌های بیگانگان شد.

در این جلسه فرماندهان پایگاه های حوزه کارمندی شهید مدنی به ارائه گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال 97 و نظرات و انتقادها پرداختند. 

ارسال نظرات