خبرهای داغ:

دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران با رزمندگان مستقر در مناطق مرزی و عملیاتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران با رزمندگان مستقر در مناطق مرزی و عملیاتی با رزمندگان گردان حضرت صاحب الزمان (عج) سپاه چالدران مستقر در پایگاههای عملیاتی شیخ سیلو وناور دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۷۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی؛ حجت الاسلام اسلام حلمی و شورای دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران با رزمندگان گردان حضرت صاحب الزمان (عج) سپاه چالدران مستقر در پایگاه های عملیاتی شیخ سیلو وناور دیدار کرد.

در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران در جمع رزمندگان حاضر در پایگاه های عملیاتی شیخ سیلو و ناور، گفت: حضور و آمادگی شما رزمندگان اسلام در این نقاط مرزی و حساس موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم آورده است و در مقابل آسایش و آرامش را برای ایران اسلامی به دنبال دارد.

اسلام حلمی افزود: شجاعت همراه با تربیت دینی شما، دشمنان کور دل را همیشه زبون و فرومایه ساخته است پس در هر حال باید اول به خودسازی و تربیت نفس خودمان بپردازیم و عمل به فرایض دینی را مقدم تر بر هرکاری قرار دهیم.

وی ادامه داد: داشتن بصیرت در این برهه از زمان ما را در شناختن دوست و دشمن و منافقان و فتنه گران دوست نما یاری می کند و شما رزمندگان و مرزبانان کیان اسلامی باید همیشه ارتباط با پروردگار متعال را بیشتر کنید و از درگاهش برای پیروزی و موفقیت در ماموریت هایتان استعانت بجویید.

انتهای پیام

ارسال نظرات