نانواکناری با بیان اینکه در یک جبهه سنگین افکار عمومی در جهان بیان دنیا به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا ارزشمند است، افزود: گفتار و رفتار مسؤولا ن باید یکی باشد.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۵۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله  نانواکناری در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه امروز دشمن از دو طریق به صورت مستقیم و محکم ورود پیدا کرده است تا بتواند انقلاب اسلامی را از مسیر خارج و تغییری در نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاورد، اظهار کرد: در کنار جنگ روانی جنگ اقتصادی هم در دستور کار دشمن است.

وی با اشاره به اینکه اگر توجه کنیم استکبار جهانی بعد از برجام  و انجام تعهد از طرف ایران؛ آمریکا امضا خود را از برجام پس گرفته و بدعهدی نسبت به توافق صورت گرفته کرده است، افزود: این را باید بدانیم دشمن به دنبال ضربه زدن است و نقشه جدیدی برای ما تدارک دیده است.


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن جنگ اقتصادی را در کنار جنگ روانی برای ملت ما  تدارک دیده‌اند و باید هوشیار باشیم تا تلاش دشمن به نتیجه نرسد.

وی با بیان اینکه برای شکست جنگ روانی دشمن و ورود به این عرصه استفاده از تجربه گذشته 8 سال دفاع مقدس می‌تواند ما را پیروز کند، افزود: مسؤولان  باید در کنار مردم تحت هدایت رهبری موفق کنند.


نانواکناری اتحاد بین همه قشر جامعه را خواستار شد و گفت: کوچکترین تزلزل در جامعه ما را به ضرر و زیان‌های بزرگی دچار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در یک جبهه سنگین افکار عمومی در جهان بیان دنیا به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا ارزشمند است، افزود: گفتار و رفتار مسؤولا ن باید یکی باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مسؤولان با مردم یکدل و هم زبان باید و تمام تلاش خود را برای رضایت مردم به کار بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها