بابایی با اشاره به اینکه 120 روستا در مازندران در پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: 500 واحد مسکونی برای افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در سال 95 و 96 ساخته شد و 746 واحد هم امسال برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۴۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردارمحمدحسین بابایی چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان و حسینیه شهدای بابل با بیان اینکه برای انجام پروژه‌های عمرانی تنها 28 درصد بودجه کشور برخوردار هستیم، اظهار کرد: ظرفیت سپاه مردم هستند و اقدامات این نهاد جهادی است، اگر بخواهیم چشم به اعتبارات دولتی داشته باشیم باید برای بعضی پروژه‌ها 20 سال منتظر بمانیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه در صدد توسعه متوازن در سراسر استان هستیم، ادامه داد: سعی کردیم در همه شهرستان‌ها توسعه متوازن داشته باشیم و درمانگاه‌های زیادی در سطح استان ساخته شده است.

این مسئول در سپاه مازندران با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور ما محصول تلاش هفت ساله آمریکا در جنگ اقتصادی است، افزود: شرایط به‌وجود آمده نقشه دشمن است ولی بی‌تدبیری داخلی هم به آن دامن زده است، تلاش دشمن ناامید کردن مردم است اگر مردم در این فشارهای اقتصادی، سیاسی و .. ناامید شوند انقلاب ما دچار صدمه جدی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این شرایط دشمن جنگ روانی راه انداخته است که از جمله می‌توان به مسئله آب جنوب اشاره کرد که امروزه درصدد هستند این مشکل چندساله را طوری جوسازی کنند که آب جنوب به ترکیه انتقال یافته و مردم را دچار مشکل کرده که دروغ محض برای اغتشاش اذهان عمومی است.

سرداربابایی با اشاره به اینکه از جمله مشکلات مهم امروز ما مشکل اقتصادی، شغل، بیکاری، افسار گسیختگی و بی‌تدبیری بعضی‌ها و ناامید کردن مردم است، خاطرنشان کرد: در این راستا سه نگاه حاکم است، عده‌ای که مسائل کشور را نمی‌بینند و مدعی هستند همه چیز گل و بلبل است، عده‌ای که معتقدند مشکلات هست اما می‌توان وضعیت را اصلاح کرد و عده‌ای که سرباز دشمن هستند و می‌گویند مشکلات قابل حل نیست.

وی بیان کرد: مسؤولان ارشد بدانند مردم ما می‌فهمند وضع کشور خوب نیست باید همت کنند، اگر به حرف رهبر معظم انقلاب گوش می‌دانند وضع اینگونه نبود، همچنین دشمن بدانند به دهن کسانی که ایجاد ناامیدی بین مردم و نسل جوان کنند، می‌زنیم و راهبرد ما نیز مایوس کردن دشمن و آمریکا است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه امروزه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، یادآور شد: سپاه و بسیج محکم ایستاده و برای مایوس کردن آمریکا و عوامل داخلی تلاش می‎کند، آمریکا گمان می‌کند روشی که برای شکست و منحل کردن شوروی به‌کاربرده علیه کشور ما نیز که از زمان خاتمی تاکنون در ایران انجام می‌دهند و ادامه دارد اجرایی می‌شود اما مطمئن باشند این پروژه شکست می‌خورد، قصد دشمن اعتبارزدایی از انقلاب و نظام و ناامید کردن ملت ماست ملت هوشیار باشد که اگر جامعه ناامید شود در مقابل دشمن تسلیم است.

سردار بابایی تصریح کرد: وظیفه مهم امروز همه اقشار جامعه انتشار اخبار خوب و بیان اقدامات انجام شده در مقابل فتنه دشمنان است زیرا اقداماتی که این نظام کرده شاهکار همت مردم و اظاعت از رهبری است، امروز ملت ما بین 180 کشور جهان از رتبه 2 تا 32 علوم جهان را در حوزه ای‌تی، صنایع موشکی، صنایع هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و پهبادهای پیشرفته و...به دست آورده است.

وی ادامه داد: همه نیروها باید در مقابل تبلیغ سوء دشمن از هفته دفاع مقدس تا سالگرد پیروزی انقلاب با ایجاد نمایشگاه، دست‌آورد نظام را به معرض دید مردم قرار دهند.

سرداربابایی با بیان اینکه قوه قضائیه با افرادی که برای اجرا پروژه‌های ناامیدکردن مردم هزینه می‌کنند برخورد جدی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند مطالبه‌گر باشند اما نباید داد و فریاد کرده و اعتراضات خود را به کوچه و بازار بکشانند تا سبب ناامیدی جامعه شود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه مازندران 730 گروه جهادی شناسنامه‌دار دارد، گفت: امسال باید بیشتر هوشیاری بوده و بیشتر در صحنه حضور داشته و حرکت‌های جهادی بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم.

وی احداث بناء در 200 هزار متر مربع برای زیرساخت‌های استان از ماموریت‌های مهم سپاه و بسیج برشمرد و گفت: که برای ساخت آن تنها پنج درصد از اعتبارات دولتی استفاده شده است.

سرداربابایی افزود: امیدوار کردن مردم، کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی، ایجاد امنیت و استقرار گشت‌های شبانه، فعالیت هسته‌های اطلاعاتی و اشتغالزایی از اقدامات سپاه برای مقابله با طرح دشمنان است.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: احداث 50 واحد مسکونی با اعزام نیروهای جهادی مردمی، اردوهای 10 روزه با هزار و 500 نفر که 15 هزار نفر روز بیشترین ساختمان در منطقه زلزله‌زده زیرپوشش بهزیستی ساخته و تحویل داده شده است.

سرداربابایی با اشاره به اینکه 120 روستا در مازندران در پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: 500 واحد مسکونی برای افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در سال 95 و 96 ساخته شد و 746 واحد هم امسال برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ساخته می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها