وزیر ارتباطات با بیان اینکه مازندران جزو استان های پیشرو در حوزه ارتباطات است گفت: نیاز به برقراری ارتباطات با کیفیت مطلوب در استان احساس می شود و در ۹ ماه گذشته تلاش کردیم تا در حوزه زیرساخت های استان بازنگری کنیم و ۳۸۱ میلیارد تومان توسط دولت و بخش خصوصی در استان سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۳۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جهرمی با بیان اینکه مازندران جزو استان های پیشرو در حوزه ارتباطات است گفت: نیاز به برقراری ارتباطات با کیفیت مطلوب در استان احساس می شود و در ۹ ماه گذشته تلاش کردیم تا در حوزه زیرساخت های استان بازنگری کنیم و ۳۸۱ میلیارد تومان توسط دولت و بخش خصوصی در استان سرمایه گذاری شده است.

آذری جهری با عنوان اینکه در ۱۰ مسیر اصلی فیبر نوری در مازندران اجرا شده است گفت: در هشت شهر استان سرمایه گذاری صورت گرفته است و اپراتورهای ارتباطی نیز سرمایه گذاری هایی انجام دادند و ۲۰۰ میلیارد تومان توسط ایرانسل و ۲۰ میلیارد تومان از سوی شرکت همراه اول سرمایه گذاری شده است.

وی یادآور شد: شرکت مخابرات ایران نیز برای توسعه زیرساخت ها ۵۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در مازندران کرده و زیرساختهای جهش مناسب در سطح استان فراهم شده است.

وزیر ارتباطات به گردشگری بودن جاده های استان اشاره کرد و بر لزوم توسعه خدمات ارتباطات نسل ۳ و ۴ در جاده ها تاکید کرد و گفت: علاوه براین در مناطق روستایی نیز سرمایه گذاری های خوبی برای توسعه پهنای باند صورت گرفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: بخش اشتغال نیز در فناوری اطلاعات امری مهم است و مرکزی برای توسعه کسب و کار در دانشگاه آزاد استان رونمایی می شود تا ایجاد اشتغال برای جوانان صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها