مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به مدیریت مصرف برق استان همزمان با تداوم گرما ،با برنامه ریزی در تغییر ساعت کارادارات و همکاری صنایع استان گفت:درمجموع 1400 مگاوات صرفه جویی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۲۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به مدیریت مصرف برق استان همزمان با تداوم گرما ،با برنامه ریزی در تغییر ساعت کارادارات و همکاری صنایع استان گفت:درمجموع 1400 مگاوات صرفه جویی صورت گرفت.
قاسم شهابی با بیان اینکه با تغییر ساعت اداری از 6:30 تا 13:30 با وجود افزایش دمای استان ، تا 40 مگاوات صرفه جویی در مصرف شده افزود: این میزان 3 درصد برق تولیدی استان است.
به گفته وی ؛تعامل صنایع استان در مدیریت مصرف نیزبا همکاری در انتقال روز تعطیل به روز اداری با مشارکت 7 صنعت ، روشن کردن دیزل ژنراتورواعلام آمادگی برای خاموشی مورد نیاز،صرفه جویی 100 مگاواتی برق را به همراه داشت که در مجموع کاهش 8 درصدی درمصرف برق استان است.
شهابی همچنین شمار مشترکان برق استان را یک میلیون و 350 هزار اعلام و خاطرنشان کرد: هرساله 50 هزار مشترک به تعداد مشترکان افزوده می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بالاترین میزان مصرف برق استان را با هزارو 900 مگاوات مصرف اول شهریور پارسال اعلام کردو افزود: اوج مصرف برق : با توجه به تداوم گرمای هوا و افزایش مصرف برق در تیرماه امسال همین میزان بود که مدیریت شد.
شهابی با قدردانی از همراهی مردم در زمینه مدیریت مصرف برق که با کاهش خاموشی کمتر از پیش بینی ها بوده ،خواستار ابلاغ دستور تغییر ساعت اداری استان در صورت نیاز شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران همچنین به روند افزایش مصرف برق در استان اشاره کرد و گفت: رشدعادی مصرف برق سالانه 7 تا 10 درصد ی ، در مازندران حدود 20 تا 25 درصد و بیش از حد نرمال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها